June 21, 2007
Har lite grejer över som bara ligger o samlar damm så jag tänkte att kanske någon av er är intresserad..
* Silverstone Sugo 05 med 450w nätagg USB2, tror det ska vara garanti kvar på nätagget då den är mindre än ett år gammalt (2011-10-04)..
jävligt bra skick på chassit, osäker om påsen med skruvar o dylikt är kvar.. men annars är alla andra skruvar till chassit med..
Startpris 500kr
* Fractal Design Array 300W, bra skick på chassit..
Startpris 500kr !!!SÅLD!!!
* Corsair SSD Force GT 120GB
Behöver en mjukvare uppdatering annars funkar den som en klocka, köptes samtidigt som nätagget hos inet den 2011-10-04
Startpris 600kr !!650kr är budet på nu SWEC!!
* Lian Li PC-V350B Svart
bra skick på chassit och lite skruvar har jag nog kvar..
Startpris 400kr !!!!evt SÅLD!!!
* Samsung Galaxy SII Svart, kommer med allt sen nyköp ink något skal.
Senaste mjukvaran, ett litet litet jack efter kanten men absolut inget man märker av..
annars jätte bra skick, köptes i vintras så det är garanti kvar.. Inte operatörs låst..
Startpris 1900kr
* Sony Xperia S Svart, ink alla tillbehör och 2 rosa skal samt ett vitt.
Min kära mor trivdes inte så bra med Xperia så hon gick tillbaka till sin SII så nu ska Xperian säljas, NY skick med skärmskydd och skal
köptes för någon månad sedan så massa garanti kvar. Senaste mjukvaran, EJ OP låst..
Startpris 2200kr
* Samsung galaxy Tab 10´1 3G/Wifi , ink alla tillbehör samt 2 original skydd från samsung
Efter att jag köpte min note har min Tab bara legat.. fick den utbytt så den är knappt använd..
18månader kvar ungefär på garantin hos telia.. Ej OP låst..
Startpris 2000kr !!startbud från TYPIC!!!
Skickas helst inte, allt utan chassi kan jag skicka med posten, schenker, DHL.. MEN köparen står för frakten..
Undrar ni något fråga gärna i tråden så kanske jag slipper besvara frågan flera gånger plus att det är schystare för dom andra.
BUD i tråden, INGA PM.. Mina startpriser är priser jag kan sälja för, men väntar gärna lite ifall jag känner att jag kanske kan få mer för varan..
June 21, 2007
typic;1282379 wrote: Galaxy Tab, "fick den utbytt så den är knappt använd" = helt repfri och nyskick?
Fractal Design Array, ingen chans att du kan skicka den?
Stämmer bra det.. helt repfri och nyskick.. ink kartong o kvitto o allt..
Arrayen är redan bortlovad.. jag har den här annonsen uppe på swec och ts också
April 27, 2005
June 21, 2007
ludden86;1282401 wrote: Vad är det för storlek på det inbyggda minnet på Galaxy tab:en? Går minnet att utöka med minneskort?
det är en 16gb och nej då måste man ha en extra minneskortsläsare.. Men som det ser ut nu så köper Typic den om ingen annan bjuder över innan han säger till att han sätter över pengarna.. // E
1 Guest(s)