December 2, 2001
Säljer följande, vissa är fortfarande oanvända och inplastade med obruten försegling.
Samtliga saker kan skickas med Posten, Schenker och Bussgods.
Bud läggs exklusive frakt.
Produkterna ligger även uppe för budgivning på Sweclockers, högsta bud uppdateras kontinuerligt.
[Image Can Not Be Found]
Seagate Desktop 4TB
SÅLD
Asus AT5IONT-I (mITX med integrerad CPU)
SÅLD
Intel Core i7 2600K Originalkylare
Helt oanvänd och inte ens urtagen ur originalförpackningen, passar då socket 1155/1156/1150. Kan säkert vara till bra användning för någon.
Pris: Bud
3.5 SATA Mobile Rack
Rack för hot-swap av 3.5 SATA hårddiskar för 5.25-plats. Oöppnad och fortfarande inplastad, köpte en bunt såna här till servern men använder enbart två. Återkommer med hur många fler jag har.
Styckpris: Bud
SATA kontrollerkort för PCMCIA + PCMCIA-till-Expresscard-adapter
Inköpt för att kunna flasha Xbox 360 DVD-läsare med laptop, VT6421 chipset. Funkade perfekt sist jag flashade kryssboxen. Kan självklart även användas för det normala syftet att få fler SATA-portar på en laptop.
Pris: Bud
December 2, 2001
Har minnen till ITXet som sitter i idag, har bara inte hunnit kolla upp vilka det är då jag inte minns. Men sen som jag skrev "Passande minnen till moderkortet kommer upp för försäljning också så fort jag hunnit kolla märke/modell och specifikationer."
Så du kommer få lägga ett bud på även minnena, för jag säljer inte båda för enbart 250.
December 2, 2001
Uninvited;1290620 wrote: Självklart betalar jag för minnena också. Kolla upp vad det är för nåt och höftskotta ett pris.
Har nu öppnat upp och kollat och det sitter en styck Kingston 1GB 1066Mhz DDR3 CL7. Har kört med det och det har inte varit några problem alls vid användning som vanlig HTPC (Full HD + 3D-uppspelning).
Höftar inget pris utan säg ett bud om det fortfarande är intressant med köp vill säga.
---------------------------
Säljer även chassit som moderkortet suttit i om någon är intresserad av det. Det medföljer ett 80w passivt nätaggregat också.
Morex T3500 80w
SÅLT
1 Guest(s)