July 20, 2007
Tjena, nedanstående säljes. Mer info, bilder etc kan ordnas på begäran - men snabb affär önskas.
CPU, Mobo, Minne och kylare (säljes som paket):
Mobo: Motherboards - M4A785G HTPC/RC - har ej koll på fjärr och mottagare, så det säljs utan. Hittar jag det så skickas det med utan extra kostnad. 🙂
CPU: Recension av AMD Athlon II X2 250 3,0GHz Socket AM3 Box - Anvndaromdmen 90% säker på att det är den här. Skall se om jag kan få fram kvittot, men säljes som ovan. Återkommer med mer exakt info om jag hittar det.
Minne: 2x2GB SLI-minne från OCZ PC6400.
Kylare: Scythe modell större. Har endast fästen för AMD kvar. Klarar utan problem av att kyla AMD x6 passivt.
Utrop: 300kr
Antec Sonata II - med medföljande nätagg, dock en kabel som är delvis avskalad och tejpad, men har funkat bra under tiden jag haft det. 120mm fläkt i bakkant (Fractal Design)
Antec P180 Mini - Småmoddat, med helt eller delvis bortklippta fläktgaller. Endast en medföljande originalfläkt (120mm) i bakkant. Jag har kört nedanstående Noctua 140mm i taket med framgång.
Lian Li - PC-V351 (OBS Rött till färgen) - Två medföljande 120mm fläktar i fronten (original).
Utropspris: 200kr st
Samtliga ovanstående har större delen av medföljande skruvar etc kvar. Jag garanterar INTE att det är komplett, det kan alltså saknas en och annan skruv, skena eller liknande. Alla är dock kompletta i sin funktion och jag har varit mycket nöjd med samtliga. Kan med fördel kompletteras med någon/några av nedanstående:
2x Nanoxiafläktar (120mm) med fläktkontroller 50kr styck
Noctua FS-S12-1200 75kr
Noctua NF-P14 100kr
Everflow R121225SL (120mm) 50kr
40mm fläkt (no-name) skickas med till behövande 🙂
Enbart fläkt medföljer ovanstående om inget annat anges.
CPU-kylare: AMD Orginal CPU-kylare till Phenom II
Utrop: 50kr
SODIMM: 2x2GB Elpida PC38500 DDR3
Utrop: 100kr
Gigswitch: Netgear GS608 v3 (8p)
Utrop: 100kr
Gigswtich: Belkin F5D5141-5 v3 (5p)
Utrop: 75kr
Allt större hämtas hos mig eller kan levereras till större delen av Östergötland, samt i undantagsfall även Örebro. Smågrejerna kan skickas (inte chassin och HTPC-kittet). Upphämtning är dock att föredra. Ser gärna paketpriser, jag vill bli av med grejerna. Är något pris uppåt väggarna fel, så säg till. Byten kan vara intressant. Hårddiskar/SSD primärt, oöppnad single malt eller något annat roligt. 🙂 Har gått om omdömen på rec.elmor och tradera.
1 Guest(s)