March 24, 2003
June 20, 2005
Tänkte precis påpeka detta då det kanske ställer till problem. Dessutom bör Netgearmodemen uppdateras i de fall de kan. Wifi-delen och modemet i stort blir tokigt segt och sackar ihop efter en tids användande med äldre firmwares.
Bara ett tips sådär 🙂
Eroo;1283710 wrote: Har en liggandes men abbonemangsuppgifter är väl sparade i comhem-modem?
Ska höra med supporten.
Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
edit:
Fick detta svaret:
Vi knyter kontot till modem. /MIH
Ska se om man kan knyta om ett konto till ett modem.
March 24, 2003
Det har jag aldrig hört talas om, senast 2 år sedan köpte jag ett modem av en kille eftersom jag inte ville binda mig för 12 månaders kit.
och Modemet jag använder idag är min pappas, så jag förstår inte vad ni menar med att modemet kopplas till konto?
När man fixxar ett abb hos comhem uppger man bara modemet serie nummer så kopplar de upp den.
När man inte har abbonemang hos Comhem så är ju såklart modemet obundet.
March 7, 2005
whaz;1283722 wrote: Det har jag aldrig hört talas om, senast 2 år sedan köpte jag ett modem av en kille eftersom jag inte ville binda mig för 12 månaders kit.
och Modemet jag använder idag är min pappas, så jag förstår inte vad ni menar med att modemet kopplas till konto?
När man fixxar ett abb hos comhem uppger man bara modemet serie nummer så kopplar de upp den.
När man inte har abbonemang hos Comhem så är ju såklart modemet obundet.
Det fetmarkerade svarar du på själv 😉
Ja, fick svar av comhem hur det var. Som du säger så måste man ringa / höra av sig med serienummer på modemet för att dom ska kunna sparka ingång det 🙂
1 Guest(s)