April 9, 2012
Köpte nyligen ett nytt grafikkort och fick därmed med spelen crysis 3 och Bioshock infinite(koder) . Då jag redan kommer skaffa spelen på annan väg så tänkte jag sälja dem.
Det är steam och origin koder man får.
Buda i tråden och inga skambud tack.
Crysis 3 är såld.
EDIT
Endast Bioshock infinite är kvar
Startpris: 200kr för Bioshock infinite
April 9, 2012
ElecTriX;1287673 wrote: Har du någon referens från tidigare affärer? Är intresserad av BioShock men vore mindre kul om man betalar och sen inte får någon kod.
Jag har faktiskt aldrig lyckats sälja något här på NH så här finns det ingen gjord affär. Däremot har jag sålt mycket på blocket och ebay och det har alltid gått felfritt, på ebay kan du se mitt feedback score:
eBay My World - sarkar99
November 21, 2011
milan979;1287675 wrote: Jag har faktiskt aldrig lyckats sälja något här på NH så här finns det ingen gjord affär. Däremot har jag sålt mycket på blocket och ebay och det har alltid gått felfritt, på ebay kan du se mitt feedback score:
eBay My World - sarkar99
Men du har bara omdömen som köpare, ingen som säljare? eBay Feedback Profile for sarkar99
April 9, 2012
rrobin;1287676 wrote: Men du har bara omdömen som köpare, ingen som säljare? eBay Feedback Profile for sarkar99
Tänkte att det skulle styrka att jag var en seriös person.
Har tyvärr inget annat. Vet inte hur man får referenser på blocket.
Men vid en eventuell affär tänker jag paypal vilket är säkert?
November 21, 2011
milan979;1287677 wrote: Tänkte att det skulle styrka att jag var en seriös person.
Har tyvärr inget annat. Vet inte hur man får referenser på blocket.
Men vid en eventuell affär tänker jag paypal vilket är säkert?
Jag reagerade bara på att du hade sålt mycket på blocket *och* ebay, men inte hade något omdöme som säljare. Jag skrev det bara för att uppmärksamma andra. 🙂
January 27, 2007
2 Guest(s)