July 22, 2003
Hej !
Har en D-link DIR-635 som jag tänkt sälja. Kartong och alla tillbehör följer med.
[Image Can Not Be Found]
4st 100mbit LAN-portar
108mbit WLAN med tre antenner.
Klicka här för fullständig produktspecifikation
Tänkte mig 350:-
Frakten betalas av köparen om inget annat bestäms, eller så kan den hämtas i Vänersborg.
Förskottbetalning som gäller till mitt Swedbankkonto ifall det ska skickas.
Säljreferenser finns i signaturen.
Mvh Stellan
July 22, 2003
messervy;1286805 wrote: Kan man alltså ansluta en hårddisk till denna och sen komma åt innehållet från valfri dator som är i nätverket?
Hur låter 100 kronor + frakt?
Faktiskt inte testat, men tror det följer med en programvara man måste installera på datorn för att komma åt usb-porten från datorn. Men kan inte svära på det. Nästan bättre du läser manualen som finns på D-links hemsida ang detta 🙂 Har redan packat ner routern i kartong så vill inte gärna packa upp den för att testa 🙂
Tycker 100kr plus frakt är lite lågt. Kan bjuda på frakten om du är villig att betala 250. Frakten kommer gå på 84kr.
Mvh Stellan
Edit: Såhär står det i manualen:
"Using the SharePortTM Network USB Utility, you can connect an external hard drive or multifunction printer to the router’s USB port to share disk space, printing
or scanning functions among family members or a group of users. This USB port also supports 3G adapter connection, so you can connect your router to a 3G
mobile service to provide Internet access to a group while travelling."
Så antar att det går 🙂 Men inte testat som sagt
2 Guest(s)