Datordelar m.m|Säljes / Köpes / Bytes / Skänkes|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Datordelar m.m
Nils Julius Byrkjeland
Hi, nice to meet you!
Medlem
Forum Posts: 1
sp_UserOfflineSmall Offline
1
August 25, 2014 - 3:07 pm
sp_Permalink sp_Print

Hej!

Finns säkert några datorintresserad på detta forum!

Har lust att gå över helt till mac nu och känner att mitt 1366(X58 system inte funkar särskilt bra med MAC OS X) Därför har jag i tankarna att gå över till något mer kompaktare och nytt.

Det jag är ute efter är ett z77/z87/z97 baserat system som ska fungera med Mac OS X. Är mycket intresserad utav sabertooth kort!

Behöver ENDAST processor och moderkort kan också vara intressant med ett mac kompatibelt grafikkort!

Det jag har att erbjuda är...

En intel Xeon L5640 ES modell som överklockar riktigt bra!

Ett Evga E762 med WC Block har tyvärr inte ordinarie kylning till detta.

Jag har även två stycken Zotac 470s med core GPU Block samt en 3 way wc brygga. så du får med ett extra wc block.

Är du intresserad utav att köpa dessa produkter så notera att jag inte har Kvitto till något utav dem då de är gamla och jag har fått tag i dem genom en polare!

Jag kan tänka mig att släppa CPU och mobo för cirka 2200:-

GPU- över 1200:- så är jag nöjd!

Jag har även 3 stycken Samsung SyncMaster S22B350 som jag säljer för minst 1600:- Har tyvärr inte kartongerna eller kvitto till dessa så föredrar upphämtning.

Har även en Nokia lumia 635 som jag har lust att byta mot någon telefonen med kvitto. Är grymt intresserad utav en Nokia 1020 eller 1520, kanske en Iphone 5/5s vid rätt pris! Har kvar garanti kvitto allting som medföljer till telefonen!

Jag har även en Sony Smartwatch 2 som jag har lust att bli av med men får jag sålt telefonen vill jag nog behålla Smartwatchen, varför jag säljer den är för att jag inte tänkte på att man inte kan använda smartwatchen med en Wp 8.1 baserat system...xD Men allting medföljer den är i nyskick inte en skråma vad mitt öga kan se!

Har ni frågor? Bara att fråga på!

Säljer delarna vid ett pris som jag är nöjd med! Kan skicka grejerna men då står ni för frakt samt emballage om vi inte har kommit överens om något annat!

Givetvis ger jag dig mängd rabatt!

Ha det bra!

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 389
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL