December 30, 2012
Hejsan
En disk rasade för mig för några dagar sedan, fick igång den med lite vilja och vaselin men prestandan är runt 4-5MB/sec samt att den klickar och har sig. Garanti till 30e november 2014 så jag tänkte att jag säljer den här för 200kr som defekt och så kan köparen returnera den till Seagate och få en ny 🙂
Garanti
[Image Can Not Be Found]
Min disk 🙂
[Image Can Not Be Found]
Skickas inte utan vi kan mötas upp i Stockholm någonstans. Bor i Rissne men kan ta den in till stan eller vad vi nu kan komma fram till!
Inga pm tack
Mvh
August 20, 2006
Bluebanana;1292241 wrote: Hejsan
En disk rasade för mig för några dagar sedan, fick igång den med lite vilja och vaselin men prestandan är runt 4-5MB/sec samt att den klickar och har sig. Garanti till 30e november 2014 så jag tänkte att jag säljer den här för 200kr som defekt och så kan köparen returnera den till Seagate och få en ny 🙂
Garanti
[Image Can Not Be Found]Min disk 🙂
[Image Can Not Be Found]Skickas inte utan vi kan mötas upp i Stockholm någonstans. Bor i Rissne men kan ta den in till stan eller vad vi nu kan komma fram till!
Inga pm tack
Mvh
Jag kan ta den. Jag bor i Götelaborg men besöker Sthlm ganska frekvent så om du jobbar i stan eller nåt så kan jag slinka förbi någon gång i veckan.
1 Guest(s)