November 8, 2007
Är på jakt efter delar, inte åt mig utan åt min 6-åriga dotter som vuxit ur sin gamla dator.
Hon spelar en hel del Minecraft då det är det tyngsta hennes dator knappt klarar av (XP2400+, 768MB SDR, Radeon9600), hon vill gärna spela t.ex. Disney Universe,Sonic, Sims 3 m.m. vilket är nästintill omöjligt.
Om någon eller några vänliga själar vill sälja för en symbolisk summa alt ge bort lite bättre delar så vore det toppen. Allt av intresse förutom låda vilket jag håller på och fixar, skriv vad ni vill ha... om ni vill ha något dvs.
Bäst för mig vore ju hämtning inom Östersund, men inte ett måste. Betalar givetvis frakt på eventuella delar.
January 9, 2004
Om du är ute efter nått billugt så har jag en del delar jag skulle kunna sälja billigt.
Har tex gammal Celeron 430 (borde räcka till det hon ska köra) och nått P45 moderkort till det. Har kanske några DDR2 minnen nånstans också. Grafikkort har jag nog ett 8800 GTX, men det är kanske lite overkill?
Har dock inget chassi men det går kanske använda det hon redan har?
November 8, 2007
Har tex gammal Celeron 430 (borde räcka till det hon ska köra) och nått P45 moderkort till det. Har kanske några DDR2 minnen nånstans också. Grafikkort har jag nog ett 8800 GTX, men det är kanske lite overkill?
Har dock inget chassi men det går kanske använda det hon redan har?
Chassi har jag redan ja, och ett 8800GTX är kanske aningens overkill. Är ju inte ute efter några värstingdelar utan bara något som är bättre än nuvarande och klarar något nyare i stil med de nämnda.
Jag har 2st s775 moderkort, några cpuer, Radeon HD4650, DDR2 minnen, några chassin m.m, Har en komplett burk står också, Nåt av intresse? Kan kolla upp moderkort o cpuer imorn..
Låter bra det, dock behövs inte en hel dator.
Väldigt tacksam för era erbjudanden, ange gärna vad ni tänkt er vilja ha. Födelsedag som närmar sig, uppgraderad dator är något utav en liten bonus bara den dagen så därav är min budget lite snäv ifall någon undrade.
1 Guest(s)