February 3, 2003
Greetings
Då har tiden kommit då man hamstrat lite för mycket och förmodligen lite för länge också.
Således är det alltså dags att sälja av "lagret".
Köpare som kan hämta har företräde om buden är lika.
Befinner mig i huvudsak kring Lund-området, med vissa utflykter uppåt Helsingborgs-hållet någon gång per månad.
Vissa av sakerna kommer inte att skickas p.g.a. storleken.
Jag kommer inte sätta något utgångspris på sakerna, men förbehåller mig rätten att inte sälja om priset inte passar mig.
Bud ges exklusive frakt.
Bilder på chassit kommer, men just nu verkar Dropbox-överföringen vara död av någon anledning.
Eventuella frågor eller dylikt är välkomna
Recensioner, även om de har några år på nacken: LÄNK
=======================
CPU: Intel Core 2 Duo E6420
(s775, 2.13 GHz, 4M L2 cache)
Tillverkare: LÄNK
Kommentar: Säljes som as-is. CPUn är inte använd på ett bra tag, men har legat i förpackning hela tiden.
Kommer inte att funktionstesta denna då nätaggregatet som drev datorn numera sitter i min nya dator. Priset blir såklart därefter.
Kylning: Thermalright TRUE 120 Extreme
(s775-sockel)
Kommentar: Massiv.
Moderkortet är sålt!
Moderkort: Gigabyte GA-G33M-DS2R
(s775, mATX, Intel G33 chipset)
Kommentar: Använt nästan dagligen och fungerar bra. Hade lite problem att få Linux att boota, men aldrig haft problem med Windows.
GPU: AMD HD4780 512MB (ASUS)
(PCIe)
Kommentar: Lätt uppgraderad kylning på det här kortet. Stock-kylaren är ersatt med en hyfsat massiv-kylare (vill minnas det var en Arctic Cooling-kylare) med 2x80mm-fläktar.
Chassi: Silverstone Precision PS05
(ATX, Färg: svart, 2x120mm-fläktar förmonterade)
Kommentar: Bra skick, inga synliga repor vad jag kan se. Gillar hårddiskupphängningen starkt! Bra ventilation.
Matchande CD/DVD-läsare/brännare medföljer.
Skickas ej
Projektor: Optoma HD200x
(Full-HD, 29dB, 350:1 ANSI, 4000:1, 1500 Lumens)
Kommentar: Vill egentligen inte sälja av denna, men inser nu att jag aldrig kommer att montera upp den i lägenheten efter ommöbleringen.
Tycker om den starkt, den låter i mitt tycke inte mycket och oftast kan man köra den på ECO-mode om det inte är för ljust i rummet. Upplyst fjärrkontroll (pimpigt ;-))
Lampan har använts 468 timmar hittills. Lampan ska ha en brinntid på 3000 timmar (4000 timmar på ECO-mode).
Info + recensioner: Specs fr Optoma HD200X - Egenskaper & Information
Projektorduk
Är lite osäker på specifikationerna på denna. Jag _tror_ att det är den här: LÄNK
Duken köptes utav en bekant som lyckats beställa en extra till sin projektor, därav osäkerheten.
Läser man recensionen så överensstämmer den med min på pricken. Både de bågnande kanterna och lukten.
Skickas ej
1 Guest(s)