June 20, 2005
Har en burk jag tydligen inte har sålt av fast än jag trodde det. Den har stått lite så jag har piffat upp den och provkört nu dom senaste dagarna. Fungerar ypperligt. Används inte alls längre och alla dumpar är nu crackade så den fyller ingen funktion längre här.
Snabb spec:
CPU: Intel Core I7 3770k
HDD: 2st Seagate ST2000DL003
MEM: Corsair Dominator 32GB DDR3
GPU: 2st AMD R9 290 referens
MBD: Asus Maximus IV Extreme
PSU: Cooler Master V1000
DIV: Coolermaster HAF XB låda med CM Nepton 280L CPU kylare. 2st 140mm fläktar som ingår i paketet samt en 120mm CM fläkt i bak. Nya fina kablar för HDD. INGEN mjukvara ingår. Diskarna är helt tomma när du får maskinen.
Allt är nära oanvänt, köptes för hashcracking och har kört i ca 30 timmar. Sedan var allt klart och projektet dog. Riggen är testkörd och fungerar perfekt. Memtest86+ v5.01 klarar 10 rundor utan tjafs, burn-in kör utan problem 10 tim utan anmärkning.
Säljs till någon som är intresserad av en stadig burk med bra prylar i maskinen. Allt är i mycket bra skick. Lådan kan ha fått någon liten repa men inget jag ser nu vid en snabb inspektion. Kartonger till Lådan och kylaren finns. Resten har ingen kartong eller manual.
Kan skickas, men oklart med fraktpris. Hämtas fördelaktligen i Sigtuna, Västberga eller kanske Gävle-trakten.
Nypris: AJ!
Prisförslag 10k, kan acceptera BTC eller annan kryptovaluta som betalning till gällande växelkurs.
Frågor, klagomål, förslag? Skicka ett PM 😉
1 Guest(s)