March 19, 2003
Har börjat bli lite många datorer i garderoben.
Titta hela galleriet här, http://imup.se/g/gQqLdc
Har en rygga med lite bärbara som jag tänkte kolla om någon vill köpa ryggan med dem i.
Kan inte säga hur hälsan på batterierna är rakt upp och ner.
Jag vill inte sitta och kränga en grej hit eller dit, bud gäller för hela klabbet.
Har en del laddare i garderoben också, kan tänka mig att de saknas till någon få av dessa.
2st äldre Fujitsu siemens 13" med P3 proppar, tror batterierna har sagt upp sig för länge sedan.
Ena vita är "hobby sprayad" för typ 8 år sedan 😛
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found]
Fujitsu siemens 11" p7120, Centrino Ultra Low voltage 1,2ghz, nått fel med grafikkortskabeln tror jag mellan skärm och dator, ibland blir bilden röd.
Vet inte hur batteriet är.
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found]
HP nc2400 12" wide
Fujitsi siemens 14" 4:3 centrino 1,8, en tangent vart paj så jag började skriva isär den, sen fick jag hjärnslätt och så hände inte mycket mer.
Nu 3år senare så kanske någon annan vill skruva :P, funkade bra bortsett från en paj tangent, men den ser lite slaktad ut då övre listan är bort, har den i någon flyttkartong som jag inte vet exakt vart den är just nu.
Dell latitute d410 14", 1440xXXX har jag för mig upplösningen var. Powerknappen blev sliten och slutade funka 100%, går att starta ibland om man trycker febrilt. Byta powerknapp så funkar den som den skall.
HP 2510p 12" wide, trasig piltangent.
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found]
HP 2510p 12" wide
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found]
March 27, 2006
March 27, 2006
March 19, 2003
Tyvärr är inga byten intressanta just nu, försöker rensa lite själv. 🙂
--
HP maskinerna är inte slaktade, dvs de har alla dvd brännare, hdd, blåtand, wifi, fingeravtrycksläsare, mm.
Startade upp en 2510p nu med helt tangentbord och de har:
Intel® Core™2 Duo Processor U7600 (2M Cache, 1.20 GHz, 533 MHz FSB), 2GB ram
Batteriet tycks inte funka när jag drar ur elkabel.
Den andra 2510p som saknar en piltangent har annan bättre cpu:
Intel® Core™2 Duo Processor U7700 (2M Cache, 1.33 GHz, 533 MHz FSB)
Men den har 4GB ram
Den stängs av när jag drar ur elkabeln så batteriet tycks inte funka.
nc2400 har en:
Intel® Core™ Duo Processor U2500 (2M Cache, 1.20 GHz, 533)
Den har 2GB ram, batteriet tycks ta laddning alla fall på denna.
Docklist medföljer till 11" fujitsun p7120
Har Windows7 HP restore 32/64 bitars ultimate skiva som kan får med så man kan dunka in windows 7 på samtliga hp maskiner.
Har lokaliserat 3 HP orginal laddare i garderoben också, 2 mindre 65W och en större 120W adapter.
Tror dell maskinen funkar med HP adaptrarna också.
Har lokaliserat 2st fujitsu adaptrar också, de bör passa till både p7120 och 13" p3 modellerna.
March 19, 2003
Hittade min gamla E-Ten Glofiish X500 som jag kastar ner i ryggan också, med en laddare.
Bilder: http://www.minhembio.com/BarateaU/25193/
1 Guest(s)