Garderobsrensning, Lite allt möjligt.. ^^|Säljes / Köpes / Bytes / Skänkes|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Garderobsrensning, Lite allt möjligt.. ^^
Nevil
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 662
sp_UserOfflineSmall Offline
1
September 20, 2014 - 11:15 am
sp_Permalink sp_Print

Har tömt garderoben på lite grejer ja inte behöver längre.. =)

AMD A6-5400K, Köpt här på NH av Scootie, använd en vecka ungefär efter det, inte överklockad eller liknande av mig, Funkar utan problem, dock va den lite för klen för mina ändamål.. Skickas i kartong till A6-7400K inkl kylare.

Bud börjar på 200:- + frakt

ASRock E350M1, Använt ca 6 månader som MediaPC, Klarar 720p utan problem.. Tappat bort kvitto, Men går att få ut nytt från Inet..

Bud exkl frakt..

2st AMD Opteron 2431 socket F.. inköpt från Tradera, ska funka enligt säljare därifrån, Dock kom dom aldrig till användning..

Bud börjar på 400:- + frakt..

2st Hynix 2Gb PC2-5300 SODIMM, inte testade, och kan inte testa heller tyvärr, Säljes som defekt..

100:- + frakt..

Fractal Design Silent Series R2 Case Fan 92mm, Aldrig använd, Köpte för många när ja skulle bygga dator åt morsan.. ^^

100:- + frakt?

Defekt PS3 Slim, En vacker dag startade den bara inte, Och har inte hittat vad som kan va fel.. Läste att det kunde va nätagget som pajjat, Köpte nytt sånt, Bytte, Men funkade inte ändå.. Så har ett extra nätagg till den också.. ^^

"Felbeskrivning: Kopplar i strömkabeln, Och dioden lyser rött, Startar den, Så lyser dioden grönt en stund (1 min ca) Sen slocknar allting.. ingen bild på tv eller liknande.."

Säljes utan hårddisk.

Nätagget vill jag ha 400:- + frakt för, PS3:an gäller bud + frakt på..

HP Probook 4510s, Kontakten till tangentbordet är paj, Men tangentbordet medföljer..
40Gb Sata, 4Gb PC2-6400 SODIMM, 15", Core2Duo..

Bud + frakt?

Canon EOS 600D

Välvårdad ca 1.5 år gammal.
Kvitto, Kartong, originaltillbehör såsom kablar, laddare, instruktionsbok m.m medföljer givetvis.

Medföljer gör även:

HOYA UV HD-SERIE 58 MM
Canon EF-S 18-55/3.5-5,5 IS II
Sandisk Extreme SDHC 32Gb
Elgiganten 20Gb Online Backup
Canon Fjärrkontroll RC-6

Bud börjar på 4500:- + frakt, Ser helt att försäljning av denna sker personligen, Men kan skickas.

Förskottsbetalning sker till mitt Nordeakonto, Paypal eller Swish.

Kan hända att jag lägger till saker allt eftersom jag hittar..

Förbehåller mig också rätten att inte sälja om buden är för låga eller att jag ångrar mig (Vilket jag troligtvis inte kommer.. ^^ )

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 280
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL