June 13, 2014
Efter ett tidigare försök till att sälja det här grafikkortet, och en utebliven affär av ett rövhål, kände jag nu att det var dags för att pröva igen.
Jag har ett Gigabyte 7990 som jag önskar sälja. Anledningen till detta är att jag skaffade en liten formfaktor och att kortet då var lite för stort för min låda. Jag har kvitto kvar, men dessvärre inte original-kartongen. Kortet är alltså den officiella versionen släppt av ATI och inte den som exempelvis PowerColor snickrade ihop själva av två 7970, vilken drar mer ström, är betydligt större och lite mer opålitlig i t.ex. värmeutveckling. Aldrig överkockat och inga övriga problem med kortet.
Det är budgivning som gäller, och startpriset 1700 kronor känns rimligt.
Jag har även ett ASRock H81 Pro BTC kvar sen en väldigt gammal mining-rigg som aldrig blev av. En gammal setup har bara testkörts med moderkortet, och notera att 7990 INTE ingått i denna. Prisförslag får man komma med på egen hand vid intresse.
Om det finns några funderingar är man varmt välkommen att skriva en rad till mig.
Jag har faktiskt saxat min egna annons direkt från Sweclockers, så att ni är medvetna om det.
1 Guest(s)