December 20, 2007
Säljer av lite delar från mina relativt nybyggda miningriggar pga tid/platsbrist. Alla dessa kort har suttit i en x11 farm som stått mycket svalt. De har haft en arbetstemp på runt 60-65grader och är absolut inte slutkörda.
Inledningsvis börjar jag med lite gpu:er, jag har även moderkort, cpu:er, nätagg och aluminium frames liggandes. De kommer i en annan annons men är någon intresserad så skickar jag gärna info om vad jag har.
12st MSI Gaming 280x
MSI Radeon R9 280X Gaming HDMI 2xDP 3GB - Grafikkort (PCI Express) - Hitta lgsta pris, test och specs
Dessa5 kort är importerade från USA med kvitton från handlaren. Eventuella garantiärenden tas direkt med leverantören. Alla kort fungerar fungerar utmärkt och är i nyskick då de har suttit monterade i frames. Alla originalkartonger finns.
Pris: 1500:-/st
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8st Gigabyte Windforce 280x
Gigabyte Radeon R9 280X Windforce 3X HDMI 2xDP 3GB - Grafikkort (PCI Express) - Hitta lgsta pris, test och specs
Inköpta från komplett 2014-02-28, kvitto finns.
Alla kort fungerar utmärkt och är i nyskick då de suttit monterade i frames. Alla originalkartonger finns.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3st Gigabyte Windforce 280x
Gigabyte Radeon R9 280X Windforce 3X HDMI 2xDP 3GB - Grafikkort (PCI Express) - Hitta lgsta pris, test och specs
Köpta begagnade utan kvitto. Korten är i nyskick, de har suttit i frames i min ägo. Orignalkartonger finns.
5st Sapphire Dual-X 280x
Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC HDMI DP 2xDVI 3GB - Grafikkort (PCI Express) - Hitta lgsta pris, test och specs
4st inköpta i slutet av December förra året och ett köpt i Mars i år som demokort från Komplett. Alla kort fungerar och är i bra skick. Kvitton och originalkartonger finns
Pris: 1500:- /st
Paketpris på flera kort går att ordna.
2st XfX 280x
XFX Radeon R9 280X DD HDMI 2xDP 2xDVI 3GB - Grafikkort (PCI Express) - Hitta lgsta pris, test och specs
Inköpta 2014-03-18 som demokort från Komplett. Kvitto finns.
5st XfX 7970
XFX Radeon HD7970 Black DD HDMI 2xDP 3GB - Grafikkort (PCI Express) - Hitta lgsta pris, test och specs
Köpta på Netonnet i slutet av December 2013, har bara använts till och från i perioder sedan dess. Alla kort fungerar utmärkt och är i mycket bra skick. Kvitton och originalkartonger finns.
Pris: 1300:-/st
Paketpris på flera kort går att ordna.
4st MSI 7990
MSI Global R7990-6GD5
Import från Kina i Mars nu i år, inga kvitton eller originalkartonger finns. Korten fungerar utmärkt och är i mycket bra skick.
Pris: 3200:-/st
Allt finns några mil nordost Uppsala men kan skicka kort om köpare står för fraktkostnader.
1 Guest(s)