February 7, 2007
Hej!
Jag skulle behöva hårddiskar, allt som är över 1TB i storlek och inte har fått några fel i ett SMART-test är av intresse. Länka vilken hårddisk det är, ålder och vad ni kan tänkas vilja ha för den.
Sedan behöver jag ett grafikkort, mitt Quadro-kort är inte optimalt att spela några spel på. Jag tänker mig ett kort i stil med Radeon HD 5850, eller i princip alla kort utom Quadro-korten som får över 2000 poäng i den här listan är av intresse: PassMark Software - Video Card Benchmarks - High End Video Cards
Samma sak här, ge mig ett pris, ålder och en intygelse på att det fungerar som det ska.
Jag skulle gärna vilja ha en till Benq-skärm, jag har just nu en T2210HD, dvs. en 21.5" (eller 22") Benq-skärm i full-HD. Gärna en sådan till eller liknande skärm. Krav är HDMI samt DVI (eller åtminstonde VGA och HDMI). Om ingen vill sälja en sådan är jag annars intresserad av en större skärm eller TV (helst utan TV-mottagare) på 40-47", måste ha full HD och HDMI samt att den fungerar okej.
De två förstnämnda kan ju skickas relativt lätt, men skärmen måste finnas i Stockholmsområdet. Ska det skickas och du har gott omdöme kan jag givetvis betala i förskott, har du inga eller väldigt få omdömen så betalar jag helst vid leverans (så att jag kan se att kortet eller hårddisken fungerar), mina omdömen kan ni finna i min signatur.
Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!
Med vänliga hälsningar,
Mark
1 Guest(s)