December 30, 2004
Hej,
säljer nedan paket och delar efter bud.
Alla saker finns i Flemingsberg i Stockholm och kan skickas men upphämtning uppskattas då jag har brist på tid. Om det ska skickas tillkommer frakt, ni väljer Posten eller Schenker och om det ska försäkras.Sakerna säljs pga flytt, ifall av att det finns kvitton eller kartong så står det.
Betalning kan göras med Swish, banköverföring, Internetgirot, Paypal eller Bitcoin.
Snabba bud premieras, lägg dock märke till att jag tidigast kan mötas på söndag, då kan jag även tidigast skicka. Vänligen respektera det och att alla bud sker i tråden. Har ni frågor får ni gärna ställa dom i tråden också så att svar kan ges till fler intresserade.
Hårddiskar.
4x WD Velociraptor 160GB - Alla är kollade i Crystaldiskinfo och formaterade, blandad driftstid. *Bud om 200kr redan*
Hörlurar.
Corsair Vengeance 1500 - i förpackning med kvitto. Startbud 300kr+frakt
Delar.
APC BACK-UPS ES BE-700GR UPS-aggregat - funkat bra hittils, har kartong.
*Startbud 700kr + frakt, tänk på att den är tung*
AOC-SASLP-MV8 HBA-kort med 2x SAS till SATA-kablar.
*Startbud 250kr + frakt.*
April 9, 2012
May 29, 2006
4x WD Velociraptor 160GB - Alla är kolladei Crystaldiskinfo och formaterade, blandad driftstid. Startbud 50krst +frakt
1x Seagate Barracuda 7200.12 250GB - Kolladi Crystaldiskinfo. 50kr +frakt.
1x Seagate 7200.10 160GB - Kolladi Crystaldiskinfo. 50kr + frakt.
2x IBM x61s med 3GB minne och dockningsstation,2 batterier (litet och stort) samt laddare. HDDn bör bytas och OS ingår ej. Fungerar bra men har repor och skavanker. - Startbud 100kr +frakt.
500:- + frakt
April 9, 2012
December 30, 2004
May 29, 2006
4x WD Velociraptor 160GB - Alla är kolladei Crystaldiskinfo och formaterade, blandad driftstid. Startbud 50krst +frakt
1x Seagate Barracuda 7200.12 250GB - Kolladi Crystaldiskinfo. 50kr +frakt.
1x Seagate 7200.10 160GB - Kolladi Crystaldiskinfo. 50kr + frakt.
300:- + frakt
May 13, 2005
4x WD Velociraptor 160GB - Alla är kollade i Crystaldiskinfo och formaterade, blandad driftstid.
250:- + Frakt.
Referens: Recensionsdatabas
May 13, 2005
Du...Morna?
Förstår om det är hektiskt med flytt osv, men då borde du kanske inte slösa med våran tid som läst din annons och budat och kollat efter svar.
Det är inte riktigt schysst.
Frakten från Tyskland (eller whatever) är ändå liknande.
"Snabba bud premieras, lägg dock märke till att jag tidigast kan mötas på söndag, då kan jag även tidigast skicka. Vänligen respektera det och att alla bud sker i tråden. Har ni frågor får ni gärna ställa dom i tråden också så att svar kan ges till fler intresserade."
Var är tummen ner?
December 30, 2004
Ja, jag ber om ursäkt för slösandet av din tid, skall försöka hålla mig till ett ställe att lägga upp annons på i fortsättningen så att jag kan hålla bättre koll.
Annonsen är uppdaterad igen, VR-diskarna är kvar om någon vill buda på dem eller annat som är kvar. Mycket har sålts i paket till folk vid avhämtning.
May 13, 2005
MornaSerekUmbar;1293122 wrote: Ja, jag ber om ursäkt för slösandet av din tid, skall försöka hålla mig till ett ställe att lägga upp annons på i fortsättningen så att jag kan hålla bättre koll.
Annonsen är uppdaterad igen, VR-diskarna är kvar om någon vill buda på dem eller annat som är kvar. Mycket har sålts i paket till folk vid avhämtning.
Sa nog bara vad flera tänkte som budat här och på TS, så det är nog inte bara min tid.
Mitt bud på VR diskarna var väl ledande? men du kanske tog illa upp utav min som jag ser det, helt korrekta kommentar?
December 30, 2004
Bogey;1293124 wrote: Sa nog bara vad flera tänkte som budat här och på TS, så det är nog inte bara min tid.
Mitt bud på VR diskarna var väl ledande? men du kanske tog illa upp utav min som jag ser det, helt korrekta kommentar?
Bogey, den här annonsen finns inte ens på TS utan bara här och på SweC. Om fler har synpunkter på hur jag svarar eller inte svarar när det är mitt intresse att få nåt sålt så får folk säga det, men försök inte sälja det som att du för folks talan. Och att prata om att slösa tid när man surfar på ett hårdvaruforum och hittar gamla komponenter? Jag slösar min tid genom att svara på det här. Du slösar din tid på att lämna kritik.
Ditt bud var ledande, ja, och du tycker att jag ska hedra det budet genom att faktiskt sälja när du fortsätter kritisera? Jag tolkade det som att du inte längre var intresserad pga allt whine.
Jag har inte ens refererat till varför jag inte kunnat svara som ursäkt för det hela men finner inte heller en poäng i det längre.
Tråden kan låsas. Tack för visat intresse.
2 Guest(s)