August 11, 2005
IKEA tillgodokort säljes.
Är laddat med 6660:-, gäller i samtliga varuhus i Europa och det finns ingen tidsgräns på det.
Säljer det då jag inte har något behov av att ha pengarna låst i kortet.
Prisidé 6000, med andra ord; du får 660:- rabatt för ingen vidare ansträngning.
Kortet finns i Sthlm alt västerås. Köpet genomförs öga mot öga på IKEA-varuhus där du kan kontrollera att det verkligen är laddat alt att pengar sätts in på mitt konto och jag skickar det i rek-brev, vi delar på den kostnaden då.
Snabbt och enkelt utan hakar, dolda avgifter, skavanker eller andra skumraskiga baktankar.
Hör av dig vid frågor.
Mvh
CSM101
sa finnas i rec-databasen av elmor ifall det är av intresse, men ser helst att köpet genomförs öga mot öga.
March 24, 2003
August 11, 2005
Sorry grabbar, priset är 6000;- och här är anledningen.
Detta är inget som förlorar värde över tiden, det finns ingen tidsbegränsning och gäller i hela europa.
Att jag vill sälja beror på att jag inte har behov av kortet och tänkte vara schysst och släpa den för mindre än vad den egentligen är värd. Jag kan lika görna behålla kortet, är inget jag kommer gå back på och det är inte som att man aldrig mer komer handla på IKEA i framtiden.
Så, att beålla det är ingen förlustaffär för, mig, det är det däremot att sälja den för 6k, något som jag ändå vill göra för någon annan kanske har mer behov av kortet.
1 Guest(s)