June 3, 2007
Önskar sälja Intel Core i7 3930K, Gigabyte GeForce GTX 590, 16GB Corsair Vengeance, Corsair H100, MSI X79 GD-45. Samtliga delar är bara några månader gamla. Kom med bud, går hämtad eller skickad. Skriver mer senare idag.
Ska sälja min dator pga att jag inte behöver denna kraften och tappat intresse. Säljer följande :
CPU : Intel Core i7 Sandy Bridge-E 3930K, sexkärnig processor som går köras i 4.7GHz utan problem.
Moderkort : MSI X79 GD45, har många finesser som bland annat en clear cmos knapp på baksidan, skivor, bakplåten, sladdar, kvitto etc finns kvar. Knappt en månad gammal.
Grafikkort : Gigabyte GeForce GTX 590, kartong, skivor, tillbehör och kvitto finns kvar. Funkar perfekt, köpt sent förra hösten.
Minne : Corsair Vengeance 4x4 GB DDR3 1600MHz, kanon minnen.
Kylning : Corsair H100, komplett vattenkylningssystem, kyler riktigt bra och jag kör med denna på min 3930K just nu. Knappt en månad gammal, kvitto, skruvar etc finns kvar.
January 13, 2012
Paketpris på minnena och gpu?
Intresserad av byte om du vill ha mindre kraft? Har phenom 965, 5850, 2x2 GB, tillhörande moderkort osv. Isåfall skulle jag kunna vara intresserad av allt, hur mycket vill du ha emellan isåfall?
Är dock inte intresserad av vattenkylningen.
1 Guest(s)