November 15, 2013
Specifikationer:
Apple iPad Mini 64GB - Surfplatta - Hitta lgsta pris, test och specs
Har även annons uppe på swedroid:
Säljes: Vit inplastad helt ny iPad Mini 64gb | Swedroid
Där har jag även flertalet referenser om så önskas:
Säljes: Såld. | Swedroid
Säljes: Ny Galaxy Note 3 [SÅLD!] | Swedroid
+ Macbook Pro Retina såld till @paulreedsmith & Galaxy Gear @Wareho på samma sida. De kan bekräfta via PM.
2300 KR
2100 KR för de som kan hämta/mötas upp i Västmanland eller betala via Swish.
1950 KR IDAG ENDAST 14/12
Perfekt julklapp!
November 15, 2013
November 15, 2013
bha*;1292483 wrote: En stilla undran: iPaden är fortfarande inplastad, du behöver pengar - är det inte enklare att returnera den till Webhallen? (Öppet köp)
Orkar inte. Måste vänta på retursedlar och det. Tror det får bli en dyr julklapp om jag inte får den såld.
hymer;1292484 wrote: Antar att du köpte den på Black Friday för 1999? Jag gjorde iaf det och krängde den dagen efter för 3100 🙂
Stackars sate som köpte den för 3100 av privatperson i andra hand när den har kostat 2999:- i stort sett fram till i förrgår helt ny i butik. Nu 3390:-
Jag skulle nog också kunna kränga den till farsan för 2.7-2.9k men det vore moraliskt fel eftersom jag bara gav 2.1k med frakten men vissa människor har ju ingen skam i kroppen. Det ser man ju på alla idi*ter som köper PS4 och säljer direkt för skyhöga summor. Ser inget fel i att göra en liten vinst för tiden man lagt ut på att hämta grejerna, bensinkostnad till ombud osv men att sälja t.ex en PS4 för 10k äcklar i alla fall mig.
November 15, 2013
2 Guest(s)