October 14, 2010
Snowman89;1261202 wrote: Beror på pris 😉 Dock är jag bara sugen på ett kort då jag bara har en pci-e plats
Ptja, låter dig buda fritt. Har lite svårt att sätta fingret på det. De är som sagt sprillans nya (inte för att många verkar bry sig om detta). Kan tänka mig sälja ett kort också.
November 18, 2003
Lindrian;1261203 wrote: Ptja, låter dig buda fritt. Har lite svårt att sätta fingret på det. De är som sagt sprillans nya (inte för att många verkar bry sig om detta). Kan tänka mig sälja ett kort också.
Låter farligt att låta mig buda fritt 😉
Skicka mig ett pm med ungefär vad du tänkt dig för ett kort utan block. Blocket har inget värde för mig då jag kan fixa sånna i princip gratis.
October 14, 2010
Snowman89;1261205 wrote: Låter farligt att låta mig buda fritt 😉
Skicka mig ett pm med ungefär vad du tänkt dig för ett kort utan block. Blocket har inget värde för mig då jag kan fixa sånna i princip gratis.
Ok. Är i första hand sugen på att sälja kort+block, då blocken inte är något jag behöver utan kort :p!
Men om du nu kan fixa sådana saker "i princip" gratis, känner du för att hjälpa en student i nöd :)? Isf, dra gärna iväg ett mejl på [email]firas.dib@gmail.com[/email]
1 Guest(s)