February 7, 2007
Hej!
Jag ska återvända till Sverige efter att ha bott utomlands ett tag. Värt att nämna tidigt i tråden är att jag inte kan köpa delarna förrän den 26/27 maj (dvs. tors-fre) som tidigast och skulle behöva dom innan den 31 maj/1 juni.
Jag kan hämta inom Stockholmsområdet och mest fördelaktigt runt innerstan/västerort. 🙂
Jag är intresserad av Core 2 Duo/i5/i7/Phenom X2-X6, ett passande moderkort, grafikkort och 4-8 GB RAM till detta. Eventuellt ett nätagg som klarar av att driva allt detta också (runt 5-600w borde väl räcka).
Så, skriv vad ni har och ett riktpris så kan jag nog återkomma med ett bud eller om priset visar sig vara förträffligt. 🙂
Mvh. Mark.
May 29, 2006
Hej.
Jag har en massa sådana grejer. Behöver veta hur mycket du kan tänka dig att ge totalt eller vad du ska göra med den/vad den ska klara av. Jag bor i piteå så det är ju lite långt från Stockholm så det blir väl att skicka isf.
Mvh Chrille
MarkkMc;1265284 wrote: Hej!
Jag ska återvända till Sverige efter att ha bott utomlands ett tag. Värt att nämna tidigt i tråden är att jag inte kan köpa delarna förrän den 26/27 maj (dvs. tors-fre) som tidigast och skulle behöva dom innan den 31 maj/1 juni.
Jag kan hämta inom Stockholmsområdet och mest fördelaktigt runt innerstan/västerort. 🙂
Jag är intresserad av Core 2 Duo/i5/i7/Phenom X2-X6, ett passande moderkort, grafikkort och 4-8 GB RAM till detta. Eventuellt ett nätagg som klarar av att driva allt detta också (runt 5-600w borde väl räcka).
Så, skriv vad ni har och ett riktpris så kan jag nog återkomma med ett bud eller om priset visar sig vara förträffligt. 🙂
Mvh. Mark.
February 7, 2007
Calathea;1265357 wrote: Jag planerar sälja av en Phenom x2 555 @ x4, Crosshair III Formula och ev 4 Gb Dominator GT 1600 cl6. Pris för cpu & mobo runt 1200kr. Minnena måste jag tänka efter om jag vill sälja... byter gärna mot t ex 2133 GT's eller liknande.
CPUn verkar intressant om du kan tänka dig att sälja den löst, moderkortet kan vara av intresse också. Ingen annan som har ett AM3-mobo att sälja? Low-end spelar ingen roll, så länge det finns 4 minnesplatser.
Mvh,
Mark.
1 Guest(s)