February 23, 2010
Jag har ännu inte lyckats få tag på minnen till mitt system, då både säljare och köpare här har en förmåga att bara bryta kontakten och sluta svara på PM och mail då de av någon oförklarad anledning vill dra sig ur en affär. Hur svårt är det att meddela att man har ångrat sig? (Ja, jag är bitter. :D) Kanske en god anledning till att registrera sig på rec.emlor.se?
Hursomhelst är det DDR3-minnen jag är ute efter. 1333 eller 1600MHz på minst 4GB totalt.
Har du några du kan byta mot en gäng slantar? Hör av dig!
February 23, 2010
darre_oc wrote: Corsair Dominator 1600mhz 8-8-8-24 4gb.
intresant?
Komiskt! Du är en av dem jag beklagar mig över i första posten. Jag har packat en låda med fläktar som du ville köpa. Kontouppgifter har du fått efter begäran och du skulle sätta över pengarna, men nu svarar du inte ens på mina mail.
(Minnena är exakt det jag är ute efter.)
April 17, 2010
fnosk wrote: Komiskt! Du är en av dem jag beklagar mig över i första posten. Jag har packat en låda med fläktar som du ville köpa. Kontouppgifter har du fått efter begäran och du skulle sätta över pengarna, men nu svarar du inte ens på mina mail.
(Minnena är exakt det jag är ute efter.)
det har jag glömt bort helt.
helt galna dagar på jobbet nu :/ 06-22
mailen kollar jag aldrig då jag gör alla av mina afärer på nordichardware/techsweden via pm.
Pm:a ditt konto nummer så sätter jag in pengarna direkt
1 Guest(s)