November 5, 2002
jag ska uppgradera syrrans maskin lite så den klarar StarCraft II.
Det jag behöver är ett grafikkort Radeon HD 3870 eller bättre, alternativt Geforce 8800GTX eller bättre.
Förutom grafikkort skadar det inte med lite mer RAM-minne. Det som sitter i nu är PC2-4200 / DDR-533 -minnen. 2 st sådana 1-gigs moduler vore perfekt.
Om ni har något av delarna jag söker så kan ni väl höra av er.
/Olle
November 15, 2003
Hej Relaxia
Har ett
http://www.prisjakt.nu/produkt.....p?p=785795
pris 850 inkl frakt.
Skick= endast testkört i min htpc mindre än 20 min,byte till 6970 pga gillar ati, allt följer med och den är köpt på cdon.
//Andreas
May 14, 2003
Kan ha grafikkort och minnen, ati 55xx passivt kylt samt ddr2 1 GB minnen (2 GB sammanlagt) corsair 1.8v
Men det dröjer till den 5:e minst innan jag gör mig av med sakerna. Ska göra mig av med en av burkarna.
Efter den 5:e har jag 8 gb corsair minnen över antagligen beroende på jag gör med burken.
Bor ett par mil från skövde om du är i "närheten" och vill kolla.
November 5, 2002
n0pax: Ska förvisso till gbg i helgen, men har förmodligen redan fixat grafikkort. Minnen lär jag oxå fått tag på innan 5e.
Caterham: Det visade sig att min bror hade ett par PC5300 1GB moduler liggandes. Testar dem i första hand.
kacktjarn: Se raden ovanför. Ditt erbjudande låter dock väldigt intressant om det inte skulle gå bra. Återkommer i ärendet.
2 Guest(s)