June 23, 2007
Hej. Skulle behöva uppgradera lite hemma och tänkte kolla om någon hade till övers innan jag går och köper nytt..
Skulle främst vilja byta till mig dessa saker då jag har mycket jag behöver bli av med 🙂
Det jag söker är alltså:
Intel SSD Hårddisk
3.5" SATA 2 TB hårddiskar ( 2st )
Vad har jag då att erbjuda?
Metanol bil / mopeder / minicross / bärbardator / stationär dator / HDD torn 8st externa HDDS 2tb / Hårdvara / Bilstereo prylar / Iphone cloner hiphones / Ja, och en hel del mer 🙂
February 12, 2003
Är iofs främst i behov av en fet bunt stålar, men jag har en Intel X25-M G2 som är knappt använd som jag kan göra mig av med. Har du någon vettig bilstereoförstärkare (monoblock) och/eller delningsfilter?
Annars är väl mitt riktpris 1400:-.
Har även två OCZ Summit med Samsung-kontrollers som stödjer TRIM, en 60GB och en 120GB om intresse finns.
June 23, 2007
Mean Machine wrote: Är iofs främst i behov av en fet bunt stålar, men jag har en Intel X25-M G2 som är knappt använd som jag kan göra mig av med. Har du någon vettig bilstereoförstärkare (monoblock) och/eller delningsfilter?
Annars är väl mitt riktpris 1400:-.
Har även två OCZ Summit med Samsung-kontrollers som stödjer TRIM, en 60GB och en 120GB om intresse finns.
Har tyvär inget monoblock. endast 5kanlas, dessutom gas 🙂 Hehe.
Får fundera lite på hurvida jag tycker det är värt att uppgradera till SSD då.
När köptes SSDn in?
2 Guest(s)