April 22, 2008
Hej, det är så att min laddare till bärbara har dött, antagligen är det en av trådarna som har gått av, då längst ut på toppen så har plastskyddet gått bort, och laddaren bara piper hela tiden ifall man inte har den vinklad i 90 grader, men ändå så funkar det inte ibland,
Den nuvarande laddaren heter VGP-AC19V20 Och är till en Sony VAIO laptop, Ifall någon har en över med samma modell nummer, eller vet att en kommer funka så hör gärna av er!
June 2, 2009
Philippk;1251822 wrote: Hej, det är så att min laddare till bärbara har dött, antagligen är det en av trådarna som har gått av, då längst ut på toppen så har plastskyddet gått bort, och laddaren bara piper hela tiden ifall man inte har den vinklad i 90 grader, men ändå så funkar det inte ibland,
Den nuvarande laddaren heter VGP-AC19V20 Och är till en Sony VAIO laptop, Ifall någon har en över med samma modell nummer, eller vet att en kommer funka så hör gärna av er!
Hej
Har ett par laddare liggande. Kan kolla lie om jag har en passande
Vad är det för specs på den där? 19v 3.9A?
Vad är det för ytter/innerdiameter på kontakten?
Vad ger du för en som passar?
Mvh
Woundead
April 22, 2008
Ja, det är en 19.5v 3.9A
Just diametern har jag faktiskt ingen aning om! men gissar på 5.25mm Då den är i princip samma storlek på uttaget som min 5.25:a på ett Sennheiser HD555
Vet ej exakt vad man skall kräva utav en laptop laddare dock! Något som jag aldrig har suttit min fot på riktigt 😛
1 Guest(s)