April 28, 2007
Hej,
Jag är mycket intresserad av att köpa en Logitech MX Revolution omgående. Skriv gärna här i tråden eller skicka ett PM till mig om du har en till salu. Glöm inte att skriva hur mycket du vill ha för den inklusive fraktkostnad. Jag betalar självklart hela beloppet i förskott till rätt säljare med bra omdömen.
Med vänlig hälsning.
August 11, 2003
Tjena,
Jag har en MX1100 helt oöppnad i kartong pga dubbelköp 🙂
Det är uppföljaren till mx revolution.
Jag hade en mx revolution innan jag uppgradera till mx 1100 och kan säga att 1100an är mycket bättre! 🙂
Den finns i sthlm och kan sälja den för säg 300kr om du hämtar den, är det intressant?
April 28, 2007
frostfire - Det är helt och hållet upp till dig själv hur du vill göra. 🙂 Om du vill sälja din MX1100 till "catzon" så är det inga som helst problem. 🙂
Till alla er andra - Jag är fortfarande på jakt efter en Logitech MX Revolution. Jag är naturligtvis intresserad av en snabb affär utan krångel. Jag betalar in hela beloppet i förskott (förutsatt att du är rätt säljare med goda omdömen från tidigare affärer). Jag är inte intresserad av att pruta eller tjafsa om något "sista pris", utan jag betalar bra och för en snabb och smidig affär. 🙂
April 28, 2007
frostfire;1256346 wrote: catzon, eftersom wham bor i sthlm går han före så slipper jag skicka 🙂
wham, får jag en 300ing för den så kör vi på det, musen är i nyskick, använd ca 10ggr eftersom jag fick en ny på rma för ett par månader sen bara 🙂
Skicka pm med ditt nummer så fixar vi resten.
Du har PM. 😉
1 Guest(s)