February 7, 2007
Hej!
Edit: Har fått tag på grafikkort, så det som är intressant är huvudsakligen en CPU i klass med AMD Phenom II 640, lite bättre eller lite sämre gör inget. Medföljande moderkort kan vara intressant, men det är så pass billigt med sådana att det nästan är bättre att köpa nytt. Minnen kan också vara intressant vid rätt pris. 🙂
Om ni har något av dessa så är ni välkomna att skriva i tråden. Jag vill inte ha några PM helst, lättare att få en överblick allt är i tråden.
Jag finns i Stockholm (Värtahamnen) på dagtid och kan gärna hämta saker. Annars går det bra med post. 🙂
Mvh,
Mark
February 7, 2007
Snowman89;1269258 wrote: Jag har en Q8300 samt ett P5K-E Wifi/AP samt 2x1gb+2gb ram liggande.
Kan det vara av intresse?
Det låter ganska intressant, dock DDR2, så om det är billigt så blir det nog bra. Vilket pris hade du tänkt dig?
hawkie;1269273 wrote: Asus m3a79-t deluxe, Phenom 9950Be, 4gb DDR800 ram, med en thermaltake tower och ett 8800 GTS med zalman fläns+fläkt.
Det låter mycket intressant, dock även DDR2 här med, så det måste bli lite billigare i sådana fall, vad hade du tänkt dig för paketpris för detta?
BasRutten;1269276 wrote: Jag har en Phenom 2 965 be
Asus m4n98 evo, lite osäker på namnet.
8 gb ddr3 4st 2gb stickor.
Xfx 5770
Corsair 550 w nätagg.
Intressant?
Det där var också mycket intressant, tror du att det går att driva med ett 400W-nätagg? För i sådana fall så klarar jag mig på paketet utan nätagget. Vad hade du tänkt dig för pris för detta paket?
The Mutt;1269278 wrote: Jag har ett MSI P67A-GD55 och en 2500k som jag kan skiljas från.
2000 är över min budget, och iom. att det inte är något grafikkort med i paketet så är det tyvärr inte så intressant för det priset.
Tack för erbjudandet ändå!
Ni övriga är välkomna med svar. 🙂
Mvh,
Mark
February 7, 2007
BasRutten;1269303 wrote: Hej!
Mitt paket med 965an mm ligger tyvärr över din budget.
Mvh. Mattias
Vad hade du tänkt dig för CPU + moderkort och grafikkort?
Ett nytt 5770 kostar runt tusenlappen, samma med CPUn, så 1500kr för CPU, moderkort och grafikkort tycker jag är en vettig deal?
//Mark
February 7, 2007
Nattmannen;1269321 wrote: Jag har ett ASUS P5E64 WS Evolution. Låter som att det passar dina krav, förutom att det inte direkt är ett simpelt moderkort.
Hej, jo, det passar mina krav bra, men jag vill inte binda mig till en plattform innan jag har fått tag på CPU. 🙂
1 Guest(s)