November 30, 2006
Joni;1252269 wrote: Har en 360 elite med 2 kontroller inkl allt som följer med(låda, headset, yadayadaydada... hdmikabel) Den är flashad och bannad. Sitter benq läsare i den.
Pris... uh 1100kr? Kan köra skiten hem till dig om du vill, vet ju var du bor vid det här laget 😉
xbox 360 är köpt men tack för erbjudandet
söker nu ps2 och en PSP
/ Tobias
November 14, 2003
Hej,
Jag har en PS2 med original handkontroll och kablar. Om det är av intresse så har jag också många rollspel. En del av spelen är aldrig använda och vissa är inplastade.
Det var ett tag sen jag provade konsolen men den har tidigare använts sparsamt, förvarats väl och är i gott skick. För endast konsolen vill jag ha 400 kr exkl. frakt.
November 30, 2006
Balor;1252358 wrote: Hej,
Jag har en PS2 med original handkontroll och kablar. Om det är av intresse så har jag också många rollspel. En del av spelen är aldrig använda och vissa är inplastade.
Det var ett tag sen jag provade konsolen men den har tidigare använts sparsamt, förvarats väl och är i gott skick. För endast konsolen vill jag ha 400 kr exkl. frakt.
hejsan,
Låter väldigt bra, du kan väl skicka ett PM med spel lista eller något paketpris på det.
av nyfikenhet, är den slim eller tjock?
November 14, 2003
Konsolen är av den äldre varianten. Handkontrollen är även i gott skick. Det finns ett minneskort för PS2-spel och ett minneskort för PS1-spel. Originalkartong och manual finns ej.
Dessa är spelen:
Vagrant Story - 200 kr (billigaste priset i butik med spelet på lager är 299 kr enligt Prisjakt)
Ytterligare information: Spelet är inplastat.
Final Fantasy Anthology - 300 kr (billigaste priset i butik med spelet på lager är 399 kr enligt Prisjakt)
Ytterligare information: Spelet har endast testats en gång. Inga synliga repor på skivorna vid en snabb kontroll. Fodralet är i bra skick men en plastbit tillhörande den övre delen av fodralet har lossnat och därför sitter fodralet något löst. Funktionaliteten av fodralet är opåverkat.
Final Fantasy VIII - 50 kr (billigaste priset i butik med spelet på lager är 100 kr enligt Prisjakt)
Ytterligare information: Spelet har aldrig spelats. Inga synliga repor på skivorna vid en snabb kontroll. Fodralet är i gott skick förutom en ytlig repa på översta delen av fodralet.
Final Fantasy IX - 500 kr (billigaste priset i butik med spelet på lager är 600 kr enligt Prisjakt)
Ytterligare information:
Inga synliga repor på skivorna vid en snabb kontroll. Fodralet är i gott skick förutom en ytlig repa på nedersta delen av fodralet.
Final Fantasy VII - 300 kr (billigaste priset i butik med spelet på lager är 388 kr enligt Prisjakt)
Ytterligare information: Spelet har aldrig spelats. En repa på en av skivorna. Fodralet är i gott skick.
Final Fantasy VI - 250 kr (billigaste priset i butik med spelet på lager är 349 kr kr enligt Prisjakt)
Ytterligare information: Spelet har aldrig spelats. Inga synliga repor på skivorna vid en snabb kontroll. Fodralet är i gott skick.
Final Fantasy X - 0 kr (billigaste priset i butik med spelet på lager är 150 kr enligt Prisjakt)
Ytterligare information: Spelet har aldrig spelats. Inga synliga repor vid noggran kontroll. Fodralet är i gott skick.
The Getaway - 0 kr (billigaste priset i butik med spelet på lager är cirka 50 kr enligt Prisjakt)
Ytterligare information: Ett spel liknande Grand Theft Auto-serien. Fodralet är i gott skick. En knappt synbar repa finns på skivan.
Vid intresse kan jag inkludera Xbox-spelen Halo, Midtown Madness 3 och Oddworld: Munch's Oddysee utan extra kostnad vid köp av nedanstående Xbox-spel.
Panzer Dragoon Orta är ett av de absolut högst rankade spelen någonsin till Xbox. Spelet är inplastat. Det billigaste priset i butik med spelet på lager är 180 kr enligt Prisjakt
Mitt pris: 100 kr
Peter Molyneuxs mycket uppskattade rollspel Fable till Xbox. Spelet är inplastat. Det billigaste priset i butik med spelet på lager är 150 kr enligt Prisjakt
Mitt pris: 50 kr
Alla spelen säljs endast som begagnade exemplar enligt Prisjakt. Priserna jag angav från Prisjakt är alltså baserade på begagnade exemplar av spelen.
Om du köper alla Playstation-spelen så får du konsolen gratis. Jag kommit fram till att jag inte vill sälja konsolen separat. Spelen till Xbox behöver du inte köpa för att få konsolen gratis.
Pris med Playstation-spelen och konsol: 1600 kr exkl. frakt
Pris med Playstation-spelen, Xbox-spelen och konsol: 1750 kr exkl. frakt
Jag ursäktar för all text och mitt sena svar! Det tog mig mycket lång tid att ta reda på all information.
July 8, 2007
Gamestop säljer ps2 slim + 5 valfria spel för 649 kronor. Sedan kan man köpa ytterligare tre spel för 149 kronor.
Vill man festa till det extra kan man köpa extra handkontroll + 32 mb minne för 248 kronor också. Dock är dessa ej orginal.
Så för runt tusenlappen har du dig ett fint paket.
January 19, 2007
Har en ps2-slim att sälja
Vad som ingår:
2 originalkontroller + 1 trådlös
bildkabel, komponent samt original
8mb minneskort original
strömdosa
swap magic 3 plus, softmod för att köra brända skivor, både ntsc och pal
7st originalspel, ganska repiga men funkar
go go golf
fifa 2001
fifa 2003