February 23, 2010
Jag har ett kort liggandes som jag har identifierat som ett Radeon 9800 XT genom produktkoden PN 109-A18800-10. VET EJ OM DET FUNGERAR. Skänkes! Finns i Nyköping och kan skickas mot fraktkostnad.
Tillägg: Kortet ser ut som följande, men har av någon anledning en plåt som tar upp två expansionsplatser: http://www.sudhian.com/content/?p=1533
January 2, 2008
fnosk;1280166 wrote: Jag har ett kort liggandes som jag har identifierat som ett Radeon 9800 XT genom produktkoden PN 109-A18800-10. VET EJ OM DET FUNGERAR. Skänkes! Finns i Nyköping och kan skickas mot fraktkostnad.
Tillägg: Kortet ser ut som följande, men har av någon anledning en plåt som tar upp två expansionsplatser: ATI Radeon 9800 XT Review
Okej! Du har ingen aning om det fungerar alltså? inte ens om det fungerade senast det användes? Ingen möjlighet att testa?
Är klart intresserad men vet inte vad frakten skulle gå på isåfall, frågan är om det är värt frakten när man inte vet om det fungerar..
Jag betalar frakten så får jag väl se om det fungerar helt enkelt!
Skicka ett PM till mig!
January 2, 2008
fnosk;1280169 wrote: Ingen aning om det fungerar och ingen aning om det fungerade senast det användes. 🙂 EVENTUELLT har jag möjlighet att testa. Har en gammal burk ståendes på vinden som skulle kunna ha en AGP. Frakten skulle nog gå på 65 kr med Schenker.
Okej! Hade varit grymt om du kunde testa så det fungerar bara.
Tar kortet oavsett men blir glad om du kan testa det först!
February 23, 2010
Trybbe;1280173 wrote: Nej då får jag nog leta vidare! Tack för att du kollade upp det iallafall!
Lugnt! Nu fick jag själv veta status på kortet. Det får åka på elektronikskroten! Dessutom så fick jag varmköra den gamla burken också. Någon som är intresserad av ett gammalt AMD-system? 🙂
Synd att jag kladdade ner din köpeannons i onödan...
2 Guest(s)