June 27, 2007
Kollar mest för att se om man skall köpa nytt eller beggat. Söker en router med inbyggt modem och wifi. Mesta av trafiken skall vara wifi. Kan betala uppemot 1000:- så inget billigt skräp nu.
Ignorerar ge mig bud förslag. Ange pris+frakt. Finns i nässjö/jönköping.
Sent from my Lumia 800 using Board Express
June 27, 2007
June 27, 2007
June 27, 2007
July 30, 2010
Alucard-;1283468 wrote: Nej jag vill ha BRA grejer inte halvtaskiga. Av erfarenhet leverar inte bolag kvalitets grejer utan endast grejer som funkar ok men inte high end.
Kanske för att folk har sönder modemen alltför ofta. Blir ju dyrare för dom. Eftersom dom byter ju ut modemen gratis. Jag har i alla fall inte betalat nåt när mitt första modem gick sönder. Jag tror faktiskt det var katten som hade sönder modemet då katten tyckte det var varmt och skönt att ligga på modemet och då blir det ju ännu varmare än innan 😀
March 7, 2005
Vilken typ av modem? Kabel (comhem), ADSL (typ och bolag)? Eller en router med telefunktion(bbb m.fl)?
Jag har ett Netgear från comhem för deras 100Mbit-tjänst liggandes. Men jag har för mig att kontouppgifter ligger i modemet. Osäker på den punkten men har hört att det ska vara så.
edit:
https://www.flashback.org/sp5245654
Går det att få comhem att ställa om modemet så funkar det ju att sälja.
June 27, 2007
Söker något av denna typ: Asus DSL-N55U - xDSL-produkt - Hitta lgsta pris, omdmen och information
2 Guest(s)