K: Xbox360|Säljes / Köpes / Bytes / Skänkes|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
K: Xbox360
Emil Wadell
Member
Medlem
Forum Posts: 3460
sp_UserOfflineSmall Offline
1
November 2, 2010 - 8:29 am
sp_Permalink sp_Print

Är ute efter ett XBOX 360 med hdmi, gärna med hårddisk. Enda spelet jag är intresserad av är Forza 3, andra spel betalar jag inte speciellt mycket för. Gärna 2st kontroller, dock inget krav

Boxen ska helst inte vara live-bannad men det funkar med en bannad box också.

Skriv vad ni har samt hur mycket ni vill ha för det.

ElecTriX
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 472
1257185
November 2, 2010 - 9:11 am
sp_Permalink sp_Print

Har ett Xbox 360 - Jasper (sval och tyst) med flashad dvd-läsare till senaste LT 1.2 (BenQ-läsare). Jasper-versionen är även den som har minst chans för RROD då den har 65nm på både CPU och GPU.

Den har en hårddisk på 20GB men även 512mb integrerat minne. HDMI finns på den.

Skickar även med Team Xecuter xDrive (http://team-xecuter.com/xdrive/) då den redan är monterad (svart).
Även läsaren i xDriven har senaste firmwaren LT 1.1 (liteOn). xDriven gör det superlätt att uppgradera firmwaren själv och spara pengar så man slipper hoppa in med ett helt xbox till en butik osv.

För övrigt är allt installerat och monterat utav Chipper.se, garanti finns nog ingen kvar men den funkar perfekt och har inte haft nåt problem överhuvudtaget med den.

Bannad är den inte då den aldrig blivit uppkopplad till Xbox Live, någonsin.

Tänkte mig ungefär en 1700:- exkl. frakt för den. Då ingår standard videokablage, strömkablage och en vit trådlös handkontroll. Allt är som sagt i mycket fint skick.

Emil Wadell
Member
Medlem
1257187
November 2, 2010 - 9:38 am
sp_Permalink sp_Print

RobbanColeman;1257273 wrote: Har ett Xbox 360 - Jasper (sval och tyst) med flashad dvd-läsare till senaste LT 1.2 (BenQ-läsare). Jasper-versionen är även den som har minst chans för RROD då den har 65nm på både CPU och GPU.

Den har en hårddisk på 20GB men även 512mb integrerat minne. HDMI finns på den.

Skickar även med Team Xecuter xDrive (http://team-xecuter.com/xdrive/) då den redan är monterad (svart).
Även läsaren i xDriven har senaste firmwaren LT 1.1 (liteOn). xDriven gör det superlätt att uppgradera firmwaren själv och spara pengar så man slipper hoppa in med ett helt xbox till en butik osv.

För övrigt är allt installerat och monterat utav Chipper.se, garanti finns nog ingen kvar men den funkar perfekt och har inte haft nåt problem överhuvudtaget med den.

Bannad är den inte då den aldrig blivit uppkopplad till Xbox Live, någonsin.

Tänkte mig ungefär en 1700:- exkl. frakt för den. Då ingår standard videokablage, strömkablage och en vit trådlös handkontroll. Allt är som sagt i mycket fint skick.

Tyvärr är det som du kostat på boxen inget jag värderar. Så 1700 exkl frakt är för dyrt när jag kan köpa en ny samt bättre box för ett par hundra till.

bha*
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 676
1257189
November 2, 2010 - 10:27 am
sp_Permalink sp_Print

Är xlåda utan hdmi (med komposit) av intresse?

Emil Wadell
Member
Medlem
1257190
November 2, 2010 - 10:34 am
sp_Permalink sp_Print

bha*;1257277 wrote: Är xlåda utan hdmi (med komposit) av intresse?

Tyvärr är hdmi ett krav då jag kört via scart till min gamla tv tidigare och bildkvaliten är inte speciellt imponerande då

Fredrik_8
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 258
1257213
November 3, 2010 - 2:38 am
sp_Permalink sp_Print

Snowman89;1257278 wrote: Tyvärr är hdmi ett krav då jag kört via scart till min gamla tv tidigare och bildkvaliten är inte speciellt imponerande då

Jag har ett Xbox 360 över, aldrig använt i princip. Två trådlösa kontroller och live eller vad det heter - som medföljer - är inte använt.

Min annons har legat ute ett bra tag, Xboxet är ditt för startbudet som står i tråden, hör av dig via PM!

https://www.nordichardware.se/.....emium-60GB

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 295
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL