November 18, 2003
Är ute efter ett XBOX 360 med hdmi, gärna med hårddisk. Enda spelet jag är intresserad av är Forza 3, andra spel betalar jag inte speciellt mycket för. Gärna 2st kontroller, dock inget krav
Boxen ska helst inte vara live-bannad men det funkar med en bannad box också.
Skriv vad ni har samt hur mycket ni vill ha för det.
December 2, 2001
Har ett Xbox 360 - Jasper (sval och tyst) med flashad dvd-läsare till senaste LT 1.2 (BenQ-läsare). Jasper-versionen är även den som har minst chans för RROD då den har 65nm på både CPU och GPU.
Den har en hårddisk på 20GB men även 512mb integrerat minne. HDMI finns på den.
Skickar även med Team Xecuter xDrive (http://team-xecuter.com/xdrive/) då den redan är monterad (svart).
Även läsaren i xDriven har senaste firmwaren LT 1.1 (liteOn). xDriven gör det superlätt att uppgradera firmwaren själv och spara pengar så man slipper hoppa in med ett helt xbox till en butik osv.
För övrigt är allt installerat och monterat utav Chipper.se, garanti finns nog ingen kvar men den funkar perfekt och har inte haft nåt problem överhuvudtaget med den.
Bannad är den inte då den aldrig blivit uppkopplad till Xbox Live, någonsin.
Tänkte mig ungefär en 1700:- exkl. frakt för den. Då ingår standard videokablage, strömkablage och en vit trådlös handkontroll. Allt är som sagt i mycket fint skick.
November 18, 2003
RobbanColeman;1257273 wrote: Har ett Xbox 360 - Jasper (sval och tyst) med flashad dvd-läsare till senaste LT 1.2 (BenQ-läsare). Jasper-versionen är även den som har minst chans för RROD då den har 65nm på både CPU och GPU.
Den har en hårddisk på 20GB men även 512mb integrerat minne. HDMI finns på den.
Skickar även med Team Xecuter xDrive (http://team-xecuter.com/xdrive/) då den redan är monterad (svart).
Även läsaren i xDriven har senaste firmwaren LT 1.1 (liteOn). xDriven gör det superlätt att uppgradera firmwaren själv och spara pengar så man slipper hoppa in med ett helt xbox till en butik osv.För övrigt är allt installerat och monterat utav Chipper.se, garanti finns nog ingen kvar men den funkar perfekt och har inte haft nåt problem överhuvudtaget med den.
Bannad är den inte då den aldrig blivit uppkopplad till Xbox Live, någonsin.
Tänkte mig ungefär en 1700:- exkl. frakt för den. Då ingår standard videokablage, strömkablage och en vit trådlös handkontroll. Allt är som sagt i mycket fint skick.
Tyvärr är det som du kostat på boxen inget jag värderar. Så 1700 exkl frakt är för dyrt när jag kan köpa en ny samt bättre box för ett par hundra till.
January 26, 2010
Snowman89;1257278 wrote: Tyvärr är hdmi ett krav då jag kört via scart till min gamla tv tidigare och bildkvaliten är inte speciellt imponerande då
Jag har ett Xbox 360 över, aldrig använt i princip. Två trådlösa kontroller och live eller vad det heter - som medföljer - är inte använt.
Min annons har legat ute ett bra tag, Xboxet är ditt för startbudet som står i tråden, hör av dig via PM!
1 Guest(s)