June 23, 2014
Hej! Ute efter lite delar i Stockholm!
Allt förutom chassin är intressant, och då menar jag allt!
Fläktar, grafikkort, nätagg, ssd, hårddiskar, moderkort, ram, dvd brännare, kylpasta, cpu kylare, cpu osv!!!
Kom med förslag! Endast affärer mellan 4 ögon i stockholm! Inga blocketpriser.
Jag har ett nytt acc så jag kanske inte verkar så seriös men detta är min profil på sweclocklers: Repair - SweClockers.com :p
Maxpris: 400kr per del.
Kom med förslag!
June 23, 2014
-Tjalve-;1294706 wrote: Du kan inte ge någon hint om vad det är för typ av produkt du är ute efter? Jag har lite skit som ligger hemma. Jag tror jag har en SandyBridge baserad Pentium CPU om det är av intresse. Annars har jag nog ett gammalt 8800 GTX liggandes 😛
Kan kanske vara nått 🙂
Skriv allt du har eller ring mig på 0723334055 och berätta 🙂
June 23, 2014
Marquzz;1294765 wrote: Var inte så mycket som jag trodde, mest äldre processorer som jag har gott om, typ socket A samt 478/479. Är det något som är intressant?
Nope, ska bli en budget speldator. Har du socket 775 moderkort, eller phenom mobo/CPU? Nätagg? Kylpasta? DVD brännare? 500gb+ hdd? Fläktar (kvalité)? CPU kylare (ej stock)? Eller nått liknande?
June 23, 2014
-Tjalve-;1294706 wrote: Du kan inte ge någon hint om vad det är för typ av produkt du är ute efter? Jag har lite skit som ligger hemma. Jag tror jag har en SandyBridge baserad Pentium CPU om det är av intresse. Annars har jag nog ett gammalt 8800 GTX liggandes 😛
Har du nått annat? 🙂
January 27, 2007
January 27, 2007
2 Guest(s)