April 13, 2007
Behöver minst 12cm lång SLI-Brygga, dubbel och trippel. DDR2 är också intressant. Och en sata hdd. Å såna där silikon-grejer och skruv till hdd i antec-chassin. Kan väl lika gärna köpa tysta 92mm fläktar och kylflänsar i alla möjliga former (även hemgjorda och ghetto-style). Har ni något geforce ca 8800gt som ni nästan kastar efter mig ska jag fundera på det. (har ni något annat ni vill sälja extremt billigt så gör jag gärna en bra affär) (kompass, frystorkat, ficklampa, liten platt skärm, ryggsäck, t-amp, vhs, ups, 80+ platinum, mm mm) Helst inga pm. (varför kan jag inte få mellanrum mellan raderna?)
August 17, 2001
emokid;1288300 wrote: Behöver minst 12cm lång SLI-Brygga, dubbel och trippel. DDR2 är också intressant. Och en sata hdd. Å såna där silikon-grejer och skruv till hdd i antec-chassin. Kan väl lika gärna köpa tysta 92mm fläktar och kylflänsar i alla möjliga former (även hemgjorda och ghetto-style). Har ni något geforce ca 8800gt som ni nästan kastar efter mig ska jag fundera på det. (har ni något annat ni vill sälja extremt billigt så gör jag gärna en bra affär) (kompass, frystorkat, ficklampa, liten platt skärm, ryggsäck, t-amp, vhs, ups, 80+ platinum, mm mm) Helst inga pm. (varför kan jag inte få mellanrum mellan raderna?)
Har ett 7950GT utan kylare som du kan få för 50+porto
2 Guest(s)