January 18, 2004
September 7, 2006
niclasc;1275014 wrote: Om du kan tänka dig att skicka, jag betalar självklart frakten så är jag intresserad.
Ja visst kan jag skicka den, men då vill jag ha förskottsbetalning till mitt konto. Är det ok för dig så har vi en deal.
January 18, 2004
September 7, 2006
Det enda som det är faktiskt fel på är laddkontakten i datorn, man fick vinkla och vrida på kontakten för att hitta en vinkel i vilken den ville laddas. Resten är skönhetsfel så som lite sliten pekplatta och något litet märke.
Jag har kvar hårddiskhållaren ja, behövs bara en hårddisk och skruvar för att montera den.
Batteriet höll ca 1,5tim sist jag använde den.
March 23, 2004
Är det här aktuellt fortfarande? Jag kan hämta i Uppsala nämligen.
Ska det bli aktuellt så skulle jag behöva info om vad den behöver för spänning/ström och hur kontakten ser ut så jag kan ta med spänningsaggregat och testa att den funkar och skruva isär allt för att se om det går att rädda kontakten på något sätt.
Priset skulle bero på hur illa det är. Batterier brukar inte må så bra av att ligga oanvända heller.
Jag sitter i samma sits själv och har en kass laptop men tyvärr är det ingen jag kan ta delar ifrån som passar.
1 Guest(s)