March 29, 2006
Hej!
Säljer nu mitt moderkort minnen och cpu!
Moderkort: Gigabyte GA-X79-UD5 (rev. 1.0)
CPU: INTEL Core i7 3930K
Minnen: Corsair Vengeance minne - 16 GB : 4 x 4 GB
Delarna köptes i december tänkte mig runt 5500 för delarna, billigare vid snabb affär!
Hämtas på gotland eller förskottsbetalning till mitt konto.
mvh micke.
November 22, 2005
Intresserad av endast processorn ifall den har C2 stepping (SR0KY), kan du tänka dig sälja den separat och isf för hur mkt?
Edit:
Ändrat mig, vill ha allt men behöver veta följande:
-Exakt vilka minnen är det? Det finns några olika Vengeance
-Var köptes delarna?
-Stepping på CPUn
Bor i Lund, kolla gärna fraktkostnad. Kartonger och dylikt bryr jag mig inte om ifall det höjer fraktpriset
mvh,
Máni
March 29, 2006
mani99;1280874 wrote: Intresserad av endast processorn ifall den har C2 stepping (SR0KY), kan du tänka dig sälja den separat och isf för hur mkt?
Edit:
Ändrat mig, vill ha allt men behöver veta följande:
-Exakt vilka minnen är det? Det finns några olika Vengeance
-Var köptes delarna?
-Stepping på CPUnBor i Lund, kolla gärna fraktkostnad. Kartonger och dylikt bryr jag mig inte om ifall det höjer fraktpriset
mvh,
Máni
Tjenna mani ska försöka svara så gott ja kan hehe.
Delarna köptes på JMEdata(vilket gått i konkurs inet har köpt upp det så garantiärenden går till inet)
Finns det möjlighet och kolla upp stepping utan att boota upp datorn ? sålt mitt 7970 redan så sitter inget grafikort i datorn.
Enda orginal lådan som är kvar är moderkorts kartongen (bara boxxen inte utsidan där det står X79 ud5 osv osv..)
Tog en bild på orderbekräftelsen så du själv kan kolla
Frakten kan inte kosta mer en 1-200 kronor.
*edit* kylaren ingår inte som det visar på bilden ja länka.
November 22, 2005
Hej,
Jag sökte på produktnamnet för CPUn men den anger inte steppingen tyvärr. Steppingen står tryckt på processorns ovansida
Minnena ser bra ut, nu hänger allt på CPUn 🙂
Edit:
Jaha, såg precis att det var sålt, synd
2 Guest(s)