May 5, 2004
Har lite saker över.
Allt är i bra skick och fungerar utmärkt.
Lian Li PC-B25F inkl 3.5" schyte fläkt kontroller. ena 140mm fläkten i toppen är bortplockad. Fint skick.
http://www.lian-li.com/v2/en/p.....038;g=spec
500:-
Ska det skickas så tillkommer frakt.
May 5, 2004
Tjena. Det var en som köpte både p67 pro3 kortet och i7an.
B2 är ju revisionen på "sydbryggan" dvs de första som släpptes med revision B2 har defekter på sata2 kontrollern. Men i senare revision dvs B3 så är det fixat. Detta kort har då alltså eventuella defekter på 4st utav 6st sata portar.
Sata3 portarna fungerar felfritt.
har eventuellt en i3 2100 som körs på det kortet nu om du är intresserad. 1100 för MSI kortet och i3 cpun isf.
February 23, 2010
EliXyR;1275385 wrote: Tjena. Det var en som köpte både p67 pro3 kortet och i7an.
B2 är ju revisionen på "sydbryggan" dvs de första som släpptes med revision B2 har defekter på sata2 kontrollern. Men i senare revision dvs B3 så är det fixat. Detta kort har då alltså eventuella defekter på 4st utav 6st sata portar.
Sata3 portarna fungerar felfritt.
har eventuellt en i3 2100 som körs på det kortet nu om du är intresserad. 1100 för MSI kortet och i3 cpun isf.
Det var synd! Tack för informationen angående moderkortet, men det är då inte längre intressant för mig. i3:an skulle kunna vara intressant i ett eventuellt framtida bygge, men det är nog inget jag vågar göra affär på redan nu. Jag ska ta mig en funderare över om chassit är något för mig! Återkommer i sådana fall.
May 5, 2004
fnosk;1275388 wrote: Det var synd! Tack för informationen angående moderkortet, men det är då inte längre intressant för mig. i3:an skulle kunna vara intressant i ett eventuellt framtida bygge, men det är nog inget jag vågar göra affär på redan nu. Jag ska ta mig en funderare över om chassit är något för mig! Återkommer i sådana fall.
Ja chassit är fint 😛
Ang i3 o msi kortet verkar också vara sålt till jakob_a.
1 Guest(s)