January 7, 2011
Lodisen;1287615 wrote: PBT keycaps du är ute efter? Isf kan jag slita loss dem och skicka i brev istället för att packa ner hela tangentbordet i ett paket.
Inte ett dugg nötta från vad jag kan se, men skitiga däremot då jag inte rengjort tangentbordet.
Kan ta kort så småningom. Har bara problemet att jag inte kommer åt internet på den pga driftstörning så att jag kan ladda upp bilderna.
Om det är svart som på bilden så är det POM caps, och egentligen är jag väl inte ute efter det, men vill ha caps på svenska med Cherry profil.
Och att slita loss capsen låter som en bra plan, tror inte jag kan använda chassit till något annat tangentbord jag har ändå.
Eventuellt intresserad av xai musen också beroende på skick och ålder. Så fixa bilder på det med när du ändå är igång. 🙂
January 7, 2011
Lodisen;1287616 wrote: Alla Cherry tbord är väl mekaniska?
"Mechanical keyswitches with laser etchet keycaps,"
Tolkar det som att det är mekaniskt.Nu är inte jag någon expert på tangentbord som försöker sätta dig på plats, utan jag är bara nyfiken.
G81 betyder att det är Cherry MY switchar på tangentbordet. Det är rubberdomes med slider över.
Vill du veta mer om mekaniska tangentbord kan du läsa min guide på sweclockers. 🙂
Mekaniska tangentbord - Guide - Kringutrustning - SweClockers.com
3 Guest(s)