Lodisens garderobsrensning omgång 2|Page 2|Säljes / Köpes / Bytes / Skänkes|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Lodisens garderobsrensning omgång 2
Niklas Huhtala
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 102
sp_UserOfflineSmall Offline
1287479
February 13, 2013 - 9:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Lodisen;1287615 wrote: PBT keycaps du är ute efter? Isf kan jag slita loss dem och skicka i brev istället för att packa ner hela tangentbordet i ett paket.
Inte ett dugg nötta från vad jag kan se, men skitiga däremot då jag inte rengjort tangentbordet.
Kan ta kort så småningom. Har bara problemet att jag inte kommer åt internet på den pga driftstörning så att jag kan ladda upp bilderna.

Om det är svart som på bilden så är det POM caps, och egentligen är jag väl inte ute efter det, men vill ha caps på svenska med Cherry profil.
Och att slita loss capsen låter som en bra plan, tror inte jag kan använda chassit till något annat tangentbord jag har ändå.

Eventuellt intresserad av xai musen också beroende på skick och ålder. Så fixa bilder på det med när du ändå är igång. 🙂

Niklas Huhtala
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 102
sp_UserOfflineSmall Offline
1287481
February 13, 2013 - 9:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Lodisen;1287616 wrote: Alla Cherry tbord är väl mekaniska?
"Mechanical keyswitches with laser etchet keycaps,"
Tolkar det som att det är mekaniskt.

Nu är inte jag någon expert på tangentbord som försöker sätta dig på plats, utan jag är bara nyfiken.

G81 betyder att det är Cherry MY switchar på tangentbordet. Det är rubberdomes med slider över.
Vill du veta mer om mekaniska tangentbord kan du läsa min guide på sweclockers. 🙂

Mekaniska tangentbord - Guide - Kringutrustning - SweClockers.com

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 138
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL