June 25, 2006
Hej!
Jag fick ut ett nytt tangentbord på garantin av logitech (väldigt bra service btw!), men hann köpa ett nytt innan det levererades.
Så nu har jag ett helt nytt logitech g910, oöppnat, förseglat och med 3 års garanti.
Logitech G910 Orion Spark RGB - Ny testvinnare i tangentbordsguiden | Peripherals
Logitech G910 Orion Spark RGB (Nordisk) - Tangentbord - Hitta lägsta pris, test och specs
Jag är på jakt efter ny skärm och tänkte kanske höra om någon var intresserad av ett byte? Letar efter 24" skärm. Ska spelas en del på den.
Kan möjligtvis lägga någon summa mellan.
Skriv gärna om ni är intresserade!
Mvh
July 11, 2006
Vill inte pajja tråden för dig, men undrar vad det var för fel på ditt ?
Jag fick skicka tillbaka mitt till komplett efter 2 dagar, första 2 dagarna var P tangenten hyper känslig och behövde knappt beröring för att skrivas.
Sen efter 2 daga la den i stort sett av helt, men tryckte man till ordentligt hårt så skrev den men höll då på i oändlighet om man inte avbröt med backspace eller ENTER-knappen...
/Homie
June 25, 2006
'Ghost^[Homie wrote: ;1298871']Vill inte pajja tråden för dig, men undrar vad det var för fel på ditt ?
Jag fick skicka tillbaka mitt till komplett efter 2 dagar, första 2 dagarna var P tangenten hyper känslig och behövde knappt beröring för att skrivas.
Sen efter 2 daga la den i stort sett av helt, men tryckte man till ordentligt hårt så skrev den men höll då på i oändlighet om man inte avbröt med backspace eller ENTER-knappen.../Homie
Jag hade ett äldre tangentbord, Dinovo Edge, som har utgått ur deras sortiment. Där var det några knappar com gick sönder och blev oklickbara. Jag fick då välja nått i liknande prisklass! Behövde inte vara ett tangentbord öht, så jag borde valt nått annat med facit i hand. Deras service över telefon var betydligt bättre och lättare än att hantera garantiärenden via förhandlare! Prova att ringa dit om du fortfarande har problem 🙂
1 Guest(s)