May 20, 2014
Hej,
jag har tappat ett glas vin på min macbook så att skärmen gått sönder allt annat fungerar dock som det ska.
I mitten av skärmen finns c.a. ett dm brett streck i olika färger, och i vänstra hörnet en vätskefläck samt små svarta tunna streck c.a 5 cm brett totalt på vänstra sidan.
Eftersom jag är totalt oteknisk tänkte jag kolla om någon annan är intresserad av att köpa den.
Datorn finns för närvarande i Uppsala och jag kan bifoga kvittot.
Ge bud.
/Agnes
November 18, 2003
aspecti;1294300 wrote: Hej,
jag har tappat ett glas vin på min macbook så att skärmen gått sönder allt annat fungerar dock som det ska.
I mitten av skärmen finns c.a. ett dm brett streck i olika färger, och i vänstra hörnet en vätskefläck samt små svarta tunna streck c.a 5 cm brett totalt på vänstra sidan.
Eftersom jag är totalt oteknisk tänkte jag kolla om någon annan är intresserad av att köpa den.
Datorn finns för närvarande i Uppsala och jag kan bifoga kvittot.
Ge bud.
/Agnes
Jag är intresserad men hur vet du att bara skärmen är paj?
May 20, 2014
okej det som jag förstår ska fungera, fungerar, däremot har jag såklart inte öppnat den under, så har ingen aning om hur det ser ut där. men anledningen till att skärmen är trasig är för att jag vände upp och ned på datorn meddetsamma så allt åkte in i skärmen istället. Kan ju även skicka mot postförskott så står ingen någon risk.
November 18, 2003
aspecti;1294306 wrote: okej det som jag förstår ska fungera, fungerar, däremot har jag såklart inte öppnat den under, så har ingen aning om hur det ser ut där. men anledningen till att skärmen är trasig är för att jag vände upp och ned på datorn meddetsamma så allt åkte in i skärmen istället. Kan ju även skicka mot postförskott så står ingen någon risk.
Postförskott funkar väl bara med företag? även ifal ldet är postförskott kan det lika gärna vara gräs jag köper. har du inga referenser eller något sånt?
May 20, 2014
D3mpa;1294308 wrote: Postförskott funkar väl bara med företag? även ifal ldet är postförskott kan det lika gärna vara gräs jag köper. har du inga referenser eller något sånt?
förstår inte riktigt vad du vill ha referenser på? men jag har ju som sagt kvitto som jag kan bifoga.
1 Guest(s)