September 30, 2012
Hej!
Jag tänkte sälja min Macbook Pro 13" inköpt 2012 efter att ha använt den över sommaren, har inget behov av bärbar längre p.g.a skoldator.
Den är köpt den femte mars 2012, så den är ungefär ett halvår gammal, och ett halvår finns kvar på garantin från Apple. Kvitto finns och kommer skickas med. Den är helt repfri, och ser helt ny ut då den i princip bara stått på ett skrivbord hela tiden, till och med originalförpackningen inklusive skyddsplasten etc. är hela och följer med.
Komponenterna i den är:
2,4 GHz Dual-Core i5 processor
4GB RAM
500GB hårddisk
Intel HD Graphics 3000
Kommer med Mac OS X Lion
Förutom själva datorn kommer alla originaltillbehör med, laddaren, rengöringsduken till skärmen och originalkartongen. Ett skyddsfodral och en Thunderbolt till HDMI adapter följer också med. (Allt syns på bilderna)
Jag har laddat upp fler bilder i albumet här, som visar hur fint skick den är i:
Den är till salu för högst bud plus fraktkostnaden på 90kr. Om köparen vill kan jag också skicka via blocketpaketet mot dubbel fraktkostnad så att du kan kolla att datorn stämmer innan pengarna förs över.
Jag kan skaffa fram referenser från Sweclockers om så önskas, jag heter samma där som här.
Om flera är intresserade gäller högsta bud. Jag låter budgivning pågå några dagar, den som har högsta budet tills då får den. Köp nu pris för att slippa vänta på fler bud är 7000kr.
Högsta budet just nu ligger på 6000kr.
Mvh Marcus Karlsson
1 Guest(s)