June 21, 2007
arbogait;1295988 wrote: Eftersom blocket tar ockerpris för annonser och jag inte orkar lägga ut ett tiotal annonser så blir det här en stor annons på saker jag säljer. Listar allt så är det bara ställa frågor om ni undrar över något. Läs noga dock så slipper ni ställa onödiga frågor såsom: Är den oanvänd eller så. Rubrikerna tar er till informationssidor om produkten, typ prisjakt eller liknande. Sätter bud på allt men extrema skambud ignoreras.
1. Apple Wireless Keyboard V3 SV
Nytt & inplastat. Köpt för 599kr. Kvitto finns.2. Google Chromecast
Använt några gånger, som nytt. Köpt för 299kr. Kvitto finns.3. Nokia Lumia 520 Gul
Dagligt använd under ca 5 månader, bra skick. Köpt för 1099kr. Kvitto finns.4. LG L70
Färg: Svart. Använd 2 månader, mycket bra skick. Köpt för 1199kr. Kvitto finns.5. Logitech K400 Vitt
Nytt & inplastat. Köpt för 290kr. Kvitto finns.6. Trackman Marble
Använd några gånger, som ny. Köpt för 349kr. Kvitto finns.7. Corsair Air Series AF120 Fläktar, 3 stycken
Fick med vid köp av chassi, bra skick. Har röda och vita ringar till alla tre. Skickar med lite chassifilter med magneter på köpet. Kvitto finns ej.8. HP Photosmart 7520
Helt ny. Ersättningsprodukt för trasig skrivare. Köptes för 1590kr. Kvitto finns.9. Sodastream Crystal
Färg: Silver. Använd några fåtal gånger, nyskick. En glasflaska medföljer. Köptes för 999kr. Kvitto finnsUppdaterar annonsen vartefter jag rensar förråden och skåpen.
Hoppas inte det här ses som skambud..
men 150kr bjudet för
2. Google Chromecast
Använt några gånger, som nytt. Köpt för 299kr. Kvitto finns.
vart finns du?
October 24, 2014
embu;1295989 wrote: Hoppas inte det här ses som skambud..
men 150kr bjudet för2. Google Chromecast
Använt några gånger, som nytt. Köpt för 299kr. Kvitto finns.vart finns du?
150 släpper jag chromecast för så det är absolut inget skambud men där går också min smärtgräns, annars känns det bara ovärt. Arboga just nu, veckorna mycket i Köping.
1 Guest(s)