July 22, 2003
Hej !
Önskar köpa en MCE-remote med mottagare.
Kravet på fjärrkontrollen är att den ska vara i bra skick och gärna ha dom färgade knapparna längst ner. Inte alla fjärrkontroller som har dom men det går bra med modellen utan dom färgade också.
Ska kunna skickas vid behov. Bor annars i Vänersborg om vi ska mötas.
Pris tänkte jag mellan 1-200kr.. Kan ev tänka mig att köpa bara mottagaren också
Svara här i tråden, via PM eller mail
stellan86@gmail.com
Köp/säljreferenser finns i signaturen.
Mvh Stellan
December 2, 2001
Har en fjärr och ir-mottagare i fint skick. Funkar perfekt i både mediacenter och XBMC. 150:- är halva nypriset så känns rimligt isåfall. Bor i Kalmar men kan skicka.
July 22, 2003
ElecTriX;1283472 wrote: Har en fjärr och ir-mottagare i fint skick. Funkar perfekt i både mediacenter och XBMC. 150:- är halva nypriset så känns rimligt isåfall. Bor i Kalmar men kan skicka.
Får tacka för erbjudandet men endast intresserad av den modellen som är på min bild i första inlägget.
Mvh Stellan
January 18, 2007
Synd att jag inte såg denna när jag slängde (!) remoten som jag hade till mitt MCE IR-öga. Hittar du ett till billigt öga nånstans så säg till däremot.
Själva fjärren var för övrigt riktigt usel så jag skulle varmt rekommendera en billig Harmony-remote till IR-ögat istället för orginalfjärren. 🙂
July 21, 2003
July 22, 2003
GauntMan;1286392 wrote: Såg nåt i en "ska-slängas-låda" på jobbet i veckan. Ska kolla igenom denna efter trettonhelgen när jag är tillbaka. Finns det nåt där är den med säkerhet oanvänd och jag kan tänka mig att den kostar en påse bullar till kaffekassan.
Du får jättegärna ta en titt. Betalar gärna ett par påsar med bullar om det är en sån jag postat bild på i första inlägget 🙂
Mvh Stellan
1 Guest(s)