April 15, 2004
detta luktar scam!
På grund av hur jag lever, med djur och allt stök så prioriterar jag folk som inte har något emot att ta emot varor via Posten osv. Delarna i sig ligger i sina kartonger som sedan ligger i en större grå så det är inte så stökigt. Vi får helt enkelt komma fram till något.
Ja man får då uppleva och läsa dem värsta lögnerna från scammers år efter år... Du kan ju skriva att dem går att hämta var du bor osv..
Nyreggad och föredrar folk som vill ha sina varor via posten.. jösses snacka genomskinligt...
January 16, 2004
H.E;1296567 wrote: Mycket möjligt men jag kan bidra med bilder samt så finns kvitto :).
Så att sakerna finns i min ägo och är köpta är inte svårt att bevisa.
Tänker helt enkelt inte bjuda hem någon i dagens samhälle, rätt simpelt.
Upp med bevis då så kanske man kan bjuda.
January 18, 2015
ante_ante;1296589 wrote: Då är det blocket eller tradera, har inte sett grejerna på dom andra forumen. Scam!
Kan inte påstå att jag förstår din logik men det blir nog säkert bra.
Dessvärre så ångrade sig personen så det blir att lägga upp på nytt. Vet inte vart dock, vägrar använda Blocket :).
April 15, 2004
Bluebanana;1296592 wrote: härligt att man får Blocket och Tradera till scam... det är ju en sorglig standard här.
Läs rätt! det är du som håller dålig standard av dina läskunskaper! det han menade var att då måste snubben satt ut prylarna på blocket eller tradera! för han hade ej sett dem på något annat forum! och snubben hade satt ut samma skit på TS och blocket och blev polisanmäld!
För han/den var just en jävla usel bedragare.
1 Guest(s)