November 22, 2011
December 25, 2007
skrock;1271975 wrote: Finns det något "acceptpris" för spelriggen? Behöver delarna relativt omgående så jag måste veta om dessa går att lossa den närmaste tiden annars får jag dra tillbaka mitt bud då jag inte kan vänta på ett "kanske" som kommer på söndag.
// skrock
Det finns inget "acceptpris" för någonting! Då det är andra personer som budat på de saker du är intresserade av måste jag som du säkerligen förstår ge dessa en chans att ge ett motbud eftersom jag satt sluttid till söndag... Jag kommer kontakta de personer som budat och fråga om de har budat klart, men som sagt så kan jag inte lova något!
Triskelon;1271976 wrote: samma, skulle vilja få skickat ASAP om bud accepteras.
Jag anser att ditt bud är acceptabelt, men vill ge folk som en liten chans att buda innan jag säljer det. Men om inget nytt bud har inkommit 12:00 CET imorgon (24/11) så tycker jag att vi kan anse som ditt!
F.ö. så uppdaterar jag startinlägget med de nya buden!
//Überhasse
November 22, 2011
December 25, 2007
skrock;1271992 wrote: Jag drar tillbaka mitt bud. Har hittat en annan i7-rigg för bättre pris och affär direkt. Lycka till med auktionen. 🙂
Grattis till dig!
För er andra: Jag har nu uppdaterat startinlägget då skrock dragit tillbaka sitt bud!
EDIT:
Triskelon undrar via PM om det finns någon garanti på Grafikkortet (GTX 275), dock kan jag inte svara på detta just nu men ber att få återkomma.
1 Guest(s)