July 21, 2003
Är ute efter en billig Netbook. Den ska användas till att styra en systemkamera för stjärnhimmelfoto så inga stora krav. Priset är det viktigaste och att den kan köra Xp. Kan sakna RAM och HDD bara det går någorlunda smidigt att sätta in i efterhand. Inga problem om det krävs skruvande för att få dit HDDn.
Inga reguljära laptops (13 tum för stort), den måste nämligen få plats i min fotoväska.
Skriv i tråden eller skicka PM med vad du har och hur mycket du vill ha.
July 21, 2003
July 20, 2007
johan_lojan;1282261 wrote: Jag har en Asus eee 900. Den har dock en ganska stor svart fläck där inte skärmen fungerar, så den duger inte att ha till vardags. Men om det inte är mycket som ska göras/styras från den fungerar det bra. Kan skaffa bild på skärmen om du öht är intresserad.
Är det den här?
Asus Eee PC 900 - 900MHz 1GB 16GB 8,9" - Brbar dator - Hitta lgsta pris, omdmen och information
Pris i så fall? Fullt fungerande?
August 6, 2012
Jag har en Acer Aspire One, här har du lite specs om min: Acer Aspire One ZG5 specs - gdgt & Acer Aspire One ZG5 / Intel Atom N270 1.6GHz / 1GB: Amazon.co.uk: Electronics
- Dock kör min en SSD och inte en mekanisk disk.
Batteriet skummar sig lite ibland, förmodligen för att det håller på att dö ut.
Men allting fungerar skiiiitbra annars! Använder den som slösurf och media dator ibland.
För 200kr så är det ditt! 🙂
1 Guest(s)