August 2, 2013
Hej där! Nu tänkte jag sälja min Nexus 7 p.g.a jag hellre vill ha något annat än en surfplatta. Enheten köptes 2012-12-27 och har inga eller några synliga skador på enheten förutom klisterlappen som skyddar serienummret. Kvittot,Kartong,Tillbehör och case:t finns kvar och kommer självklart med.
Budet börjar på 1200kr. Jag säljer helst till dem som är i närheten av Jönköping. Men kan tänkas att fraktas.
(Jag håller självklart rätten att sälja produkten till vem jag vill och hur jag vill :P)
August 2, 2013
Nej tyvärr, Har inga planer att åka förbi Sthlm. Men bud noterat 🙂 -Tjalve-
Hej där Wingman! Kvittot och retur/felanmälningspapper finns och andra tillbehör och ting och köpdatumet finns på texten som jag har skrivit. Butiksgaranti är till 2013-12-27 och Asus egna garanti ska vara på 2 år. Alltså 2014-12-27. 🙂
August 2, 2013
Jag ber om ursäkt att jag är så sen med ett meddelande! Men ja, Nexus:en är såld till Tjalve! Till Mods, Ni får ursäkta min okunskap/tröghet men jag har lite svårt att komma ihåg reglerna och har lite svårt att navigera i detta forum och dess funktioner och verktyg :P. Åter igen så ber jag om ursäkt!
2 Guest(s)