October 20, 2005
Förra ägaren sa att den användes i nån månad, sen legat i vinden. Jag har haft den monterad en gång för att pressa ur det extra lilla ur processorn, så den är nån månad + 1 gång gammal.
Jag försökte att rengöra ytan högst upp eftersom det fanns några fingeravtryck. Gick inge vidare. Provade med isopropanol, glasögonvätska, vatten. De lämnar spår hur jag än försöker, men detta påverkar inget och inget man lägger märke till. Endast kosmetiskt. Ville bara påpeka det.
Har ingen kartong till den så hämtning i Malmö är det som gäller ifall inte nån har en tom Noctua D14 kartong att sälja för en tia. 🙂
SÅLD!
Uploaded with ImageShack.us
March 27, 2006
October 20, 2005
Puoti Pelkonen;1290678 wrote: Avslutade precis ett bygge, men är missnöjd med temperaturerna i lådan. Kan du skicka denna så köper jag den gärna. 300 plus frak härifrån mao.
Bud noterat. Kör till Söndag.
För de som ska ha det skickat så ansvarar jag inte för om den blir knäckt eller nåt vid leveransen. Kommer maila bilder på hur paketering ser ut så ni får godkänna först.
September 12, 2005
strike_formation;1290701 wrote: Bud noterat. Kör till Söndag.
För de som ska ha det skickat så ansvarar jag inte för om den blir knäckt eller nåt vid leveransen. Kommer maila bilder på hur paketering ser ut så ni får godkänna först.
Tjena.
Är denna såld eller inte ?
Mvh
Sebastian
1 Guest(s)