June 19, 2002
Har lite blandade saker som skall säljas/skänkas. Samtliga betalningar (även porto) skall ske till Läkare Utan Gränser för enkelhets skull.
Säljes:
Gammalt kamerastativ: Funkar OK, lite meckigt att använda. 50 spänn + frakt.
Dammsugarrobot Rooma, äldre modell. Inklusive laddningsstation och fjärrkontroll. Åker automatiskt tillbaka och laddar sig när den är trött. Dock har den strulat lite, misstänker att batteriet kan vara slut. Kanske går att lösa för den händiga, jag har inte riktigt orkat. Bytte huvudlogikkort på den för två-tre år sedan. 150 kr + frakt.
Skänkes mot frakt:
En liten söt 5-portars 100 mbit hubb, WLINX SS-F05CM,
15" TFT, VGA-ingång, funktion okänd (har ingen dator att testa med), silverfärgad
Några små SCART-adaptrar. S-video eller komposit + ljud in, scart ut. Hade en hel hög för mina gamla TV-spel som jag numer inte har kvar. Någon kanske behöver? 🙂
Bilder kan ordnas vid intresse.
April 9, 2012
June 19, 2002
emokid => OK! Upptäckte tyvärr precis att nätdelen verkar vara borta till Roomban, intresserad ändå? Borde gå finfint att ersätta med lämplig generisk från t.ex. clas ohlson. Om du är intreserad, skicka ett PM med din adress till mig så försöker jag få iväg det imorgon eller på tisdag. Skulle tippa på att frakten blir någon hundring men det kan vi lösa efter att jag skickat iväg grejerna.
Dontmakeme => Ja det borde fungera, men det är alltså inga kablar utan bara en såndär scart-adapter som man kopplar in en kabel i.. Kablarna vet jag inte vart dom har tagit vägen. Ungefär den här typen är det: http://t0.gstatic.com/images?q.....6l4zRKQ7wR .
1 Guest(s)