October 2, 2005
Hej!
Har både oculus rift DK1 och DK2.
Båda fungerar utmärkt och allt medföljer.
Inga repor på skärmen osv! Bara att tuta och köra.
Båda är ny inköpta från oculus.
Vill du få en häftig upplevelse i VR? Testa då någon av dessa!
Kan fraktas eller om du hämtar i Skånes mitt Höör då kan du även få testa dom/den på plats!
DK1: runt 800kr lr bud+frakt
DK2: runt 1600kr lr bud+frakt (SÅLD)!!!
Kan även hjälpa att configuera osv om det behövs! Tar endast ca 10-15 min att börja spela efter du har pluggat in!:)
February 9, 2016
Har både oculus rift DK1 och DK2.
Båda fungerar utmärkt och allt medföljer.
Inga repor på skärmen osv! Bara att tuta och köra.
Båda är ny inköpta från oculus.
Vill du få en häftig upplevelse i VR? Testa då någon av dessa!
Kan fraktas eller om du hämtar i Skånes mitt Höör då kan du även få testa dom/den på plats!
DK1: runt 800kr lr bud+frakt
DK2: runt 1600kr lr bud+frakt (SÅLD)!!!
Kan även hjälpa att configuera osv om det behövs! Tar endast ca 10-15 min att börja spela efter
February 6, 2016
Hej, jag skulle bara vilja säga att jag har fått min DK2 nu och den ser bra ut nu (efter lite cleaning) och funkar perfekt 🙂
Jag är alltid rädd för scammers när jag köper saker så här online, men zQne kan man lita på :hb:
Enda jag inte riktigt gillade var att DK2 lådan kom inte packad, så är klisterlapp och tejp på den nu, och borttagning av dom river sönder ytan på kartongen lite. Men... är DK2an som är huvudsaken ändå 🙂 (saknades också "DVI to HDMI adapter" och duken, men no problem, har egna).
Tog lite bilder :p
Lådan:
View image: IMG 6543
Smutsig:
View image: IMG 6550
View image: IMG 6551
Före: View image: IMG 6566
använde tejp en del View image: IMG 6568)
Efter: View image: IMG 6569
Kastade på en VR cover som jag köpte till min DK1, men man fick 3st, så det är ju bra:
View image: IMG 6578
View image: IMG 6580 (argh... ser jag missade ett hårstrå till...)
Startade den och fanns ett långt hårstrå innuti också (+ lite annat som nu också är borta):
View image: IMG 6584
Jaja, tack igen! :pray::toast:
2 Guest(s)